فرماندار اندیمشک از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه با عوامل برگزاری انتخابات تعامل کنند.

به گزارش خوزپرس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اندیمشک، پیمان جهانگیری در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک که با محور انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در این شهرستان فراهم‌شده است.

وی ادامه داد: مجریان انتخابات نیز به‌عنوان نمایندگان دولت و کارگزار نظام‌وظیفه سنگینی بر عهد دارند که می‌بایست به بهترین نحو انجام‌وظیفه کنند.

فرمانداراندیمشک با تأکید بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و دولتی در تبلیغات یا علیه داوطلبان افزود: مسئولین باید در چارچوب قانون زمینه را برای حضور حداکثری و بانشاط مردم شهروندان فراهم نمایند.

فرماندار اندیمشک همچنین در این نشست خطاب به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای با تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش عوامل اجرایی در برگزاری مطلوب روند انتخابات اظهار داشت: دقت، سرعت و حس همکاری شاخصه اعضای شعب اخذ رأی در روز انتخابات باشد.

جهانگیری با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش عوامل اجرایی در برگزاری روند مطلوب انتخابات ابراز امیدواری کرد: با سرلوحه قرار دادن قانون و عمل به آن و نیز رعایت اصول انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان اندیمشک باشیم.

وی در ادامه خطاب به داوطلبان گفت : رعایت اخلاق و و رعایت وحدت و قانون مداری بودن را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت:روسای ادارات حق حضور در هیچ یک از ستادهای تبلیغاتی نامزدها انتخاباتی را ندارند.

فرماندار اندیمشک افزود: کاندیدهای که رد صلاحیت شدند و اخلاق را رعایت نکردند از انان انتظار میرود که رعایت قانون و اخلاق را داشته باشند