به گزارش خبرنگار خوزپرس از اهواز، غلامرضا خنفری در ابتدای سخنان خود در جلسه هم اندیشی با دو ومیدانی ومربیان این هیات که در اداره کل ورزش وجوانان برگزارشد، با بیان این که به سختی پذیرفتم که ریاست هیات دو و میدانی خوزستان را بپذیرم، گفت: من در خرمشهر زندگی می کنم و در نهایت پس از پافشاری های بسیاری که از سوی رییس فدراسیون بود، با این شرط که در هفته یک روز و برای ۲ ساعت در اهواز حضور پیدا کنم، این سمت را قبول کردم و قول دادم که دبیر و کمیته های مناسبی را انتخاب کنم و هیات بسیار قوی را تحویل دهم تا عدم حضور من در اهواز به چشم نیاید. همچنین گفتم من هم سعی می کنم، رسالتم را که آوردن پول برای هیات است، انجام دهم.

وی با اشاره به برگزاری چنین جلسه ای که در دوران ریاست قبلی هیات انجام نشده بود، خطاب به حاضرین، عنوان کرد: آیا در سی سالی که ریاست آقای خیشکاران، جلسه ای با شما داشتند؟ همین که شما را دور هم جمع می کنم تا از نظرات همه بهره ببرم، یک گام به جلو است.

رییس هیات دو و میدانی خوزستان بیان کرد: در جلسه شورای راهبردی ورزش استان هم اعلام شد که برای یک سال پیش روی هیات باید برنامه ای تهیه کنیم و به کارشناسان اداره کل ارائه دهیم تا در نهایت بتوانیم اعتباراتی دریافت کنیم.

وی افزود: سال گذشته ۳ میلیون تومان از فدراسیون و ۵ میلیون تومان از اداره کل ورزش و جوانان استان دریافت کردیم، در حالی که طبق اسناد موجود بیش از ۳۲ میلیون تومان برای اعزام و مسابقات هزینه کردیم.

خنفری بیان کرد: بعد از برگزاری مجمع ریاست هیات، به اتفاق آقای کیهانی، رییس فدراسیون در زمین تختی قدم زدیم و وقتی آقای کیهانی دید که تنها چهار دونده در پیست هستند، به من گفت “تعداد ورزشکاران شما همین چهار نفر هستند؟” ولی اکنون باید بگویم ۳۰، ۴۰ دونده ثابت دونده در اهواز داریم.

رییس هیات دو و میدانی خوزستان با بیان این که امکاناتی در اختیار نداریم، گفت: به دنبال موافقت مدیرکل ورزش و جوانان برای گرفتن یک مکان مناسب هستم.

وی افزود: پیست دوومیدانی ورزشگاه تختی متعلق به هیات نیست و ما به دنبال مکانی برای درآمدزایی هستیم.

خنفری بیان کرد: چند روز پیش خانم بابادی، کارشناس ورزشی اداره کل ورزش جهت گرفتن عملکرد بخش بانوان با من تماس گرفت که به وی گفتم، مگرم هیات دوومیدانی عملکرد بانوان دارد؟ مگر ما پیست داریم که دختران بروند و تمرین کنند؟ مگر حراست اجازه ورود به دختران را به پیست می دهد که اکنون عملکرد دختران رااز من میخواهید؟ ما هیچ عملکردی برای بانوان نداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: ابلاغ ها و کمیته های هیات مشخص شده اند. باید بگویم در تیرماه وضعیت مالی هیات بهتر می شود و تشک های دو و میدانی که وجهه این رشته در پیست خواهند بود، تعمیر و بازسازی می شوند. فدارسیون قول داده که به ما تشک بدهد و مشکل ما را حل کند.

همچنین در این جلسه مربیان و ورزشکاران عمدتا ترین مشکلات ورزشی خود را ازجمله نداشتن ساعت مناسب و مکان تمرینی مختص مربیان و دوندگان هیات استان، با توجه به گرمای هوا در خوزستان باید غروب تمرین کنیم و هیات فوتبال نورافکن های زمین فوتبال را خاموش کرد تا فصل تاریکی در دو و میدانی خوزستان رقم بخورد،هزینه دستمزد مربیان پرداخت نمیشود، برخی شهرستانها در جلسات و مسابقات شرکت نمیکنند علت یابی کنید، نداشتن امکانات تخصصی اعم از مانع و تشک پرش و کرنومتر و کفش و سایروسایل اولیه یک تمرین ومسابقه و همچنین عملکرد ضعیف قسمت بانوان گفتند عنوان کردند.