به گزارش خوزپرس از اهواز ، صالحی نساج عصر امروز دوشنبه درنشست خبری برگزاری دومین نمایشگاه الکامپ خوزستان باحضور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات درسالن جلسات استاندار ی برگزار شد، بااشاره به اینکه ادارات ثبت احوال، ثبت اسناد، پلیس فتا، دفاتر پیشخوان دولت، فاوا نیروی انتظامی، استانداری و به صورت کلی ادارات بخش آی.سی. تی استان در این نمایشگاه حضور دارند،اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۸ فروردین آغاز شده و تا یک اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود : علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ شب از این نمایشگاه دیدن کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به اینکه نمایشگاه برای عموم آزاد است، افزود: در دو بخش دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد که در بخش دولتی باحضور ادارات خدمات رسان به مردم و در بخش خصوصی نیز شرکت هایی که در راستای تفاهم نامه همکاری در لیست آن با حضور وزرا در خوزستان منعقد شد، هستند در نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

صالحی نساج گفت:قسمتی که امسال به نمایشگاه اضافه شد، تحولی در آن ایجاد کرده است و این تفاوت ها باعث ارتقای سطح کیفی نمایشگاه شده است.
وی عنوان کرد: از اپراتورها، ارائه دهندگان اینترنت، شرکت های خدمات رسان در حوزه زیرساختی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.