محمدرضا پاپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: پایش کلی از کمپ‌های نوروزی ارائه نشده و با توجه به بازدیدهای انجام شده با اطمینان کامل می‌گویم بیش از سه میلیون مسافر از شهرستان بازدید کرده است.

وی افزود: مهم‌ترین مساله در حوزه کاری شهرداری جذب سرمایه و توسعه عمران شهری است.

شهردار اندیمشک با اشاره به ضعف‌ها در حوزه توسعه عمران شهری بیان کرد: حضور میلیونی مسافران نوروزی در شهرستان اندیمشک لزوم ایجاد یک نگاه ملی به مبحث صنعت گردشگری در شهرستان را پیش از پیش نمایان کرده است.

پاپی گفت: خوشبختانه نگاه استان و شخص استاندار در زمینه صنعت گردشگری در شهرستان یک نگاه ژرف است که با تلاش اصحاب رسانه و عموم شهروندان و معرفی جاذبه‌ها نگاه مسؤولان کشوری را نیز به این مقوله مهم معطوف خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در زمستان ۹۵ و نوروز ۹۶ پارک فدک با وجود اینکه نیمی از آن‌چه که باید شود اجرا نشده شاهد استقبال شهروندان خوزستانی و مسافران نوروزی هستیم که تکمیل آن با یک عزم راسخ می‌تواند باعث رونق بیشتر حوزه گردشگری شود.

شهردار اندیمشک سد دز، سد کرخه، طبیعت منگره، منطقه حفاظت شده چهل‌پا، امام زاده احمد بن موسی(ع) و قدمگاه امام رضا(ع) یا همان بقعه متبرکه سید خلیل را گوشه‌ای از ظرفیت صنعت گردشگری در شهرستان دانست و افزود: در صورت معرفی ظرفیت‌های شهرستان به مردم شاهد ایجاد درآمد برای شهرداری  و رونق اقتصادی شهرستان خواهیم شد.