فریدون حسنوند در شورای اداری شهرستان اندیمشک در تالار خورشید این شهرستان اظهار کرد: ایام مبارک تولد فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب را تبریک می‌گویم.

وی افزود: حضور پرشور مردم اندیمشک در مراسم استقبال و خاک‌سپاری شهید موچانی، بیانگر عشق و علاقه مردم به شهدا و ارادت به راه این بزرگان است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سال ۱۳۹۶ یک سال با برنامه و منطبق بر تقویم باشد، گفت: مسؤولان شهرستان، هر سه ماه یک بار برنامه و روند اجرایی خدمات را تبیین کنند.

حسنوند بیان کرد: مدیر جهادی خود برای توسعه خدمات وارد میدان می‌شود، این مدیر همه را پای کار می‌آورد، پشت میز نمی‌نشیند و در کشور با اجرای برنامه‌ها پیشرفت و عمران را به همراه خواهد آورد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات مدیران میانی را عدم ارتباط مناسب با مدیران استانی و ملی دانست و افزود: در صورت ارتباط مناسب، روند اجرای طرح‌های عمرانی و جذب سرمایه‌گذاری تسریع می‌شود.

حسنوند اولویت نخست اندیمشک را اشتغال دانست و تصریح کرد: فقر و بیکاری منشا بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه نان قرض دادن مدیران در حوزه اشتغال پذیرفته نیست خاطرنشان کرد: تهیه لیست برای اشتغال یک ظلم بزرگ به مردم است.

حسنوند با بیان این‌که ظلم هرگز پایدار نخواهد بود اضافه کرد: فقر ایمان را از منزل جامعه خارج خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان برای سرمایه‌گذار باید فرش قرمز پهن کرد، افزود: کار آفرینی و جذب سرمایه‌گذار باید جدی گرفته شود و برای جذب سرمایه‌گذار باید تلاش کرد.

رئیس کمیسیون انرژی در ادامه اظهار کرد: پارک فدک با احداث مجموعه غذا خوری، تله کابین، فضای ورزشی امکان ایجاد یک‌هزار فرصت شغلی در شهرستان دارد.

وی گفت: به زودی درهای سد دز و کرخه برای توسعه گردشگری شهرستان به روی شهروندان باز می‌شود.