پیمان جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک با بیان برگزاری مانور آماده سازی نیروهای امدادی در اندیمشک اظهار کرد: مشکلات ترافیکی نوروز امسال با توجه به باز شدن خیابان پاسداران و نیز احداث میدان در خیابان امام به مراتب کمتر خواهد شد.

وی با بیان‌که مانور کنترل ترافیک شهری در اندیمشک برگزار شد، افزود: مقبره‌های شهدای گمنام در شهرستان اندیمشک برای حضور مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور ساماندهی خواهد شد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به حجم بالای تردد در اندیمشک تصریح کرد: شهرستان اندیمشک به دلیل متصل کردن سه استان خوزستان، ایلام و لرستان به یکدیگر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است.

وی بیان کرد: در جهت افزایش سهم اندیمشک از صنعت گردشگری طبیعت، پارک کوهستانی فدک ساماندهی می‌شود.

جهانگیری افزود: ۲ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان دیگر نیز با پیگیری‌های انجام شده برای تکمیل فازهای پارک فدک اختصاص داده شده است.

وی افزود: تکمیل پارک کوهستانی فدک می‌تواند علاوه بر کمک به صنعت گردشگری در اندیمشک بخشی از  مشکلات کمبود وجود فضای سبز محلات شهرستان را نیز پوشش دهد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در اندیمشک با اشاره به اهمیت توجه به بحث درختکاری و محیط زیست گفت: ۱۵ هزار اصله نهال به مناسبت روز درختکاری در اندیمشک توزیع شده است.‌

جهانگیری گفت: با پیگیری‌های نماینده خواست شهروندان در خصوص ساماندهی کانال علی کمال با جدیت در حال پیگیری است و در این زمینه در سفر استاندار به شهرستان تصمیمات مطلوبی گرفته شد.