به گزارش خبرنگارخوزپرس از اهواز، فرماندار اهواز  پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم بهره برداری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهدای عین دو شهرستان اهواز با بیان اینکه این مرکز یکی از مراکزی است که قطعا در زندگی مردم تاثیر دارد و باعث اشتغالزایی برای جوانان می شود اظهارکرد: این مرکز با تجهیزات و تشکیلات منسجم اقدام به آموزش جوانان مستعد می کند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی با تاکید بر اینکه این مجموعه باعث رشد و شکوفایی جوانان با استعداد منطقه می شود، افزود: قطعا این مرکز با اختصاص اعتبارات جدید مجهزتر می شود چون در حال حاضر از نظر ما هر چند که رشته های کاربردی را ارائه می دهد ولی هنوز کامل نیست.
فرماندار اهواز تاکید کرد: باید مراکز آموزشی فنی و حرفه ای را بیشتر در مناطق محروم افتتاح کنیم تا مردم این مناطق نیز به آموزش های کاربردی این حوزه دسترسی راحت تری داشته باشند.

وی خواستار شد: باید این آموزش ها را به بانوان با استعداد نیز آموزش داد و بسیاری از تعمیرات تخصصی که مرتبط با رشته های فنی و حرفه ای است در تهران انجام می شود و چنین مراکزی برای انجام این تعمیرات در استان بسیار مفید خواهند بود.
وی افزود: جوانان این منطقه به‌شدت مستعد هستند؛ البته کارهای خوبی در منطقه عین ۲ صورت گرفته، اما هنوز کافی نیست. یک فرهنگ‌سرا نیز به‌صورت نیمه‌کاره در منطقه عین ۲ وجود دارد که تلاش می‌کنیم این فرهنگ‌سرا تا پیش از پایان سال به اتمام برسد.

فرماندار شهرستان اهواز خاطرنشان کرد:فرهنگ‌سرا نباید به‌صورت دولتی اداره شود؛ چراکه جوانان بسیار زیادی در منطقه وجود دارند که می‌توانند فعالیت‌های بسیاری در منطقه خود انجام دهند.