به گزارش خوزپرس از شوشتر، عبدالمجید میرزاپور اظهار کرد: برای توسعه و بهبود وضعیت کنونی شرکت باید ۵ هزار هکتار به اراضی زیرکشت افزوده شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تحقق اهداف مورد نظر تصریح کرد: تیمی مجرب و کاردان در نظر گرفته شده که بتوان طی مدت ۳ سال سطح زیر کشت را افزایش داد.

مدیرعامل کشت و صنعت کارون شوشتر با اشاره به تدوین برنامه بالادستی در زمینه تولید شکر اذعان داشت: براساس برنامه‌های مورد نظر مقرر شده تولید شرکت تا سال ۹۹-۹۸ به بیش از ۲۰۰ هزار تن در سال برسد؛ البته شرکت کارون به تولید ۲۰۰ هزار تن بسنده نمی‌کند و سعی دارد این رکورد را بشکند و به ارقام بالا‌تر دست یابد.

میرزاپور با اشاره به راه‌اندازی شرکت‌های جانبی یادآور شد: تولید شرکت اعم از شکر زرد، ۸۵۰ هزار تن باگاس، ۹۰ هزار تن ملاس و… سرمایه‌هایی هستند که باید با راه‌اندازی شرکت‌های جانبی این سرمایه‌ها را به شغل و پول تبدیل کرد.

وی در رابطه با صنایع جانبی اضافه کرد: یک شرکت دانش بنیان در حال مطالعه و پژوهش طرحی برای تولید زغال از باگاس است، همچنین برای تولید شربت‌های خوراکی از برخی محصولات شرکت با دانشگاه جندی شاپور اهواز برای مطالعه و تحقیق قراردادی منعقد شده است.

مدیرعامل کشت و صنعت کارون شوشتر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای زیر کشت بردن بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی جدید خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید، توسعه و بهبود شرایط تلاش می‌کنیم تا از همه ظرفیت‌های استان، کشور و همچنین برنامه‌های کار‌شناسی شده برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده شود.

انتهای پیام/