به گزارش خوزپرس از دزفول، ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان محلی جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاک سپاری دو شهید عملیات تروریسی حله در محل فرمانداری دزفول برگزار شد.

عبد الحسین پور رکنی در این مراسم، اظهار داشت: عملیات تروریسی حله یکی دیگر از تلاش‌های دشمنان برای تضعیف روحیه اسلامی و انقلابی مردم ولایت مدار ایران اسلامی و مسلمان جهانان  بوده است.

وی افزود: متاسفانه در این عملیات تروریستی، جمع گسترده از هم وطنان ما جان خود را از دست داده‌اند و به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند که باید با برگزاری آئین‌های ویژه یاد و خاطر آنان را به بهترین شکل ممکن گرامی داشت.

معاون فرماندار دزفول با بیان این که دو تن از شهدای این عملیات تروریستی اهل شهرستان دزفول بوده‌اند، عنوان کرد: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری آئین‌های ویژه سوگواری و تشیع پیکر پاک و مطهر شهدای این عملیات تروریستی در دزفول طراحی و به اجرا می‌رسد.

وی گفت: به همین جهت، مراسم تشیع و خاک سپاری این شهدای عالی قدر صبح فردا نه صبح از محل بقعه متبرک سبز قبا (ع) تا بهشت علی (ع) این شهرستان و با حضور گسترده مردم مؤمن و انقلابی دزفول برگزار می‌شود.

پور رکنی بیان کرد: مراسم یاد بود این شهدای عالی مقام نیز، فردا و از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ در مسجد جامع شهرستان دزفول و با حضور گسترده عاشقان سالار شهیدان برگزار می‌شود.

به گزارش خوزپرس،  شهید محمد نوری منش، شهید صدیقه رزاق پناه دو شهید عالی قدر و اهل شهرستان دزفول بوده‌اند که پس از عملیات تروریستی حله به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند.

در این عملیات تروریستی، بیش از ۵۰ نفر از زائران ایرانی و خوزستانی سالار شهیدان در آئین ویژه اربعین به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند.