به گزارش خوزپرس،همزمان با تداوم بارندگی در شهرهای شمالی خوزستان که از بامداد امروز آغاز شده، شهرهای مختلف شمالی خوزستان شاهد آب گرفتگی گسترده هستند.

براساس اعلام سازمان هواشناسی خوزستان، سامانه کم فشار روزهای گذشته از ناحیه غرب و شمال غرب وارد منطقه شده و باعث افزایش حجم بارندگی‌ها در اهواز تا عصر امروز به ۱۷٫۶، و در دزفول ۲۴، اندیمشک ۳۷ میلی متر، شده است.

همچنین  سرعت وزش باد در این مناطق به ۵ متر بر ثانیه رسیده است و علاوه بر کاهش دمای شهرهای شمالی خوزستان، آبادان با ۳۰ درجه گرم‌ترین و دهدز با ۱۲ درجه سانتی گراد، بالای صفر خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند.

براساس اعلام سازمان هواشناسی استان، آسمان شهرهای شمالی خوزستان تا پایان هفته، نیمه ابری تا ابری در برخی ساعت همراه با بارندگی و رعد و برق توام با وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

همچنین با شدت بارندگی در مناطق مختلف شهری و روستایی، آب گرفتگی معابر سبب کندی عبور و مرور در اندیمشک و افزایش ارائه خدمات پزشکی به شهروندان این شهرستان، شده است.

در دزفول نیز با شدت بارش باران، علاوه بر شکستگی درختان،  اختلال جزئی در شبکه توزیع برق شهرستان و تلفن همراه دزفول گزارش شده است.

با آغاز بارندگی در شهرهای مختلف استان بیش از ۱۱۰ نفر  بیمارستان گلستان اهواز مراجعه نموده‌اند که  ۸‌ نفر از مراجعین در این واحد درمانی  بستری شدند.

منبع:تسنیم