به گزارش خوزپرس از اهواز،سردار احمد خادم سید الشهدا روز پنجشنبه در مراسم سالگرد ۱۲ شهید مدافع حرم خوزستانی که در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد اظهار کرد: در زمان حاضر اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد این آرامش و امنیت را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) جهاد و هجرت کردند.
وی افزود:این شهدای والا مقام با حضور خود در حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با گروه های تکفیری بخصوص داعش جنایتکار، دین خود را به اسلام ادا کرده و درس ایستادگی و مقاومت را به جهانیان آموختند.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان کرد: امروز ، عراق درحال خالی شدن از وجود گروه های تکفیری و داعشی بوده و امید است که این کشور به برکت خون شهدا به زودی از وجود این دشمنان اسلام پاک شود.
وی گفت: در زمان حاضر به همت نیروهای مردمی و ارتش عراق مناطق تصرف شده توسط داعش در حال پاکسازی است و همزمان نیز رزمندگان اسلام در سوریه و حلب در حال پاکسازی مناطق مختلف هستند.
سردار خادم سید الشهدا تصریح کرد: تمامی کشورهای اسلامی دست به دست هم داده اند تا گروه های تکفیری و داعشی را از بین ببرند و بی شک به زودی منطقه از وجود این جنایتکاران پاک خواهد شد.
وی افزود: اگر در جمهوری اسلامی ایران امنیتی داریم به برکت خون شهدا است به همین دلیل باید یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی بداریم.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت:مردم ولایت مدار خوزستان همواره قدردان رشادت های شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس بوده و بخوبی یاد و خاطره این شهدای والا مقام را گرامی می دارند.
سالگرد شهادت ۱۲ شهید مدافع حرم در خوزستان روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران و جمعی از مردم ولایتمدار استان در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد.

ایرنا