به گزارش خوزپرس به نقل از پیک شوشتر ، دفتر مرکزی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان شوشتر که با مدیریت خانم پروین بهاری نیا و از دی ماه سال ۱۳۹۲ راه اندازی شده است باید تا کمتر از دو ماه دیگر به دلیل اتمام قرارداد اجاره با مالک ، دفتر خود را تخلیه نماید .

تخلیه دفتر مرکزی این موسسه خیریه در حالی باید تا پنجم دی ماه سال جاری صورت گیرد که موسسه ذکر شده بیش از ۹۰۰ خانوار نیازمند را تحت پوشش خود دارد و تاکنون به ۳۱۰ زوج نیازمند در شوشتر نیز با کمک خیرین ، جهیزیه کامل اهدا نموده است .

موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شوشتر فعالیتهای خیرخواهانه دیگری مانند : کمک هزینه تعمیر مسکن نیازمندان ، هزینه تحصیل دانش آموزان نیازمند ، کمک هزینه های درمانی و پزشکی نیازمندان و فعالیتهای موردی دیگر را در کارنامه کاری خود داشته است .

این موسسه در شوشتر ۲۵ نفر کارمند دارد و در صورت تخلیه و یا تعطیلی ، بسیاری از مددجویان تحت پوشش این موسسه دچار سردرگمی و بلاتکلیفی خواهند ماند که اتفاقی ناخوشایند در شوشتر می باشد .

مسئولان شهرستان شوشتر نیز بارها قول پیگیری مکانی ثابت برای دفتر این موسسه داده اند که تاکنون به وعده های خود عمل ننموده اند و دفتر این موسسه باید تا دو ماه آینده تخلیه بشود .

نامه نگاریهای موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با مسئولان شهرستان شوشتر جهت دریافت زمین برای ساخت دفتر موسسه به شرح زیر می باشند:

  • سهراب گیلانی نماینده مجلس
  • شورای شهر شوشتر
  • شهردار شوشتر
  • فرماندار قبلی شوشتر
  • اداره مسکن و شهرسازی

سهراب گیلانی نماینده مجلس شوشتر در جشن ازدواج نوعروسان بدون جهیزیه که در شهریور سال جاری در شوشتر و در مهرماه سال جاری در شهرستان گُتوند نیز برای دومین بار قول داده بود که مکانی را به صورت ثابت برای دفتر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شوشتر اختصاص خواهد داد ولی نماینده مجلس شوشتر به وعده خود عمل ننموده است و حتی مکاتبات رسمی این موسسه به سهراب گیلانی نیز به نتیجه نرسیده است و باید دفتر این موسسه خیریه به خاطر عدم تحقق وعده های نماینده مجلس شوشتر تخلیه گردد .

خبرنگار ما با تعدادی از مددجوایان تحت پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شوشتر تماس برقرار نمود تا از عملکرد این موسسه آگاه گردد که در زیر می خوانید:

خانم مریم که پرونده وی با نام یتیم تحت پوشش در این موسسه ثبت شده است در پاسخ به پرسش خبرنگار ما که آیا از عملکرد و فعالیتهای خیرخواهانه موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شوشتر راضی هستید ، گفت: بله من راضی هستم . این موسسه مشکلات ما را برطرف می کند .

خانم راضیه هم که پرونده وی با نام پتیم تحت پوشش این موسسه ثبت شده است گفت: خدا شاهد است که این موسسه خیریه از هیچ کمکی دریغ نمی کند .

خانم معصومه می گوید: این موسسه خیلی به ما کمک می کنند حتی یکبار من را به سفر مشهد فرستادند .

خانم مرضیه هم که جهیزیه رایگان از این موسسه دریافت نموده است گفت: ما خیلی از موسسه راضی هستیم و من با جهیزیه ایی که دادند توانستم ازدواج کنم .

خانم مهری که پرونده وی با نام بیمار صعب العلاج در این موسسه خیریه به ثبت رسیده است گفت: موسسه به من کمکهای مالی خوبی می کند و راضی هستم .

خانم فاطمه هم که بیماری صعب العلاج دارد می گوید: این موسسه هزینه بسیاری از داروها را پرداخت می کند و ویزیت پزشک ما را رایگان نموده است .

خانم سمیه هم که تحت پوشش این موسسه است گفت: من از این موسسه راضی هستم . گاهی ما حتی در منزل ، نان هم نداریم ولی موسسه به ما کمک می کند و حتی نان ما را هم تامین می کند. من تا آخر عمر برای آنها دعا می کنم .

در پایان باید گفت حال که موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در شوشتر توانسته است به نیازمندان تحت پوشش کمکهای نقدی و غیرنقدی نماید و این نیازمندان هم از عملکرد این موسسه راضی می باشند ، لازم است که مردم و خیرین ، بیش از این منتظر وعده های مسئولان و نماینده مجلس شوشتر نباشند و خودِ خیرین شهرستان شوشتر آستینها را بالا بزنند و نسبت به اهدای زمین جهت ساخت دفتر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و یا وقف یک ملک و ساختمان در شوشتر ، مانع از بلاتکلیفی و یا حتی تعطیلی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها بشوند ./

تصاویر سایت خبری پیک شوشتر از پیگیریها و نامه نگاریهای موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با مسئولان و نماینده مجلس شوشتر جهت دریافت زمین برای ساخت دفتر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها :

۶-۳-۲۲۵x300 ۳-۲-۳۰۰x225 %d8%b3%d9%87%d8%b1%d8%a7%d8%a8-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86%db%8c ۱-۲-۳۰۰x225