به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگاران در اندیمشک با بیان اینکه ما باید شرایط و بستر ازدواج آسان در جامعه را رونق ببخشیم و از برگزاری مراسم‌ها و تجملات غیر ضروری در مراسم‌های ازدواج خود داری کنیم اظافه کرد: ازدواج‌های پر هزینه برای جامعه و جوانان ما یک خطر است که در صورت عدم توجه مناسب به آن و توسعه فرهنگ ازدواج آسان جامعه و جوانان ما دچار ضرر و زیان می‌شوند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به همین جهت باید فرهنگ ازدواج آسان به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سبک زندگی اهل بیت (ع) در جامعه تقویت شود و سعی بر دور کردن جوانان از این تشریفات و هزینه‌های غیر ضروری داشته باشیم.

وی گفت: جامعه ما، یک جامعه اسلامی بوده و ما باید به سیره و منطق اهل بیت (ع) در حوزه‌های مختلف توجه و دقت داشته باشیم و مقوله ساده زیستی و اهتمام به ازدواج آسان یکی از مهم‌تریم محورهای این رویکرد و منطق ما است که توجه به رشد و تقویت آن ضروری است.

حسنوند بیان کرد: ازدواج، نا بهنجاری‌های مختلف اجتماعی و فردی را در جامعه کاهش می‌دهد و افراد و اقشار مختلف اجتماعی را از مسیرهای غلط زندگی دور می‌کند به همین جهت نگاه به جوان در همه حوزه‌ها به خصوص ازدواج باید حمایتی باشد و شرایط و زمینه ازدواج جوانان به عنوان یک سنت حسنه بیش از گذشته در جامعه فراهم باشد.

وی افزود: یکی دیگر از زمینه‌هایی که در حوزه ازدواج و جوانان باید بیش از گذشته جدی و بستر و زمینه آن فراهم شود، توجه به کار آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی است که در صورت توجه به آن شاهد افزایش ازدواج و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به همین جهت، ما باید بیش از هر چیز به دنبال شرایط توسعه و افزایش تولید ملی در جامعه باشیم و مسیر شکوفایی اقتصادی را با هدف کار آفرینی و ایجاد شرایط شغلی مناسب را تسهیل کنیم.

وی گفت: در شهرستان اندیمشک نیز با هدف رشد و تعالی خدمات مربوط به این حوزه پیگیری‌های گسترده‌ای برای ایجاد صنایع اقتصادی مختلف در حوزه منابع و معادن و انرژی و کشاورزی به اجرا رسیده و به زودی شاهد بهره برداری از این واحدهای تولیدی در اندیمشک خواهیم بود.