عباس پاپی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در دزفول با بیان اینکه توجه به حوزه تولید و رفع نیازهای صنایع کوچک و متوسط، یکی از مهم‌ترین نیازهای حوزه اقتصادی کشور است که توجه به آن یک نیاز مهم در مسیر توسعه کشور است اظهار داشت: متناسب با همین مقوله، رونق اقتصادی و ایجاد زمینه‌های رونق آن یه عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های مردم ایران اسلامی از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و دولت مطرح و بیان شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از نیازهای این حوزه و ایجاد شرایط رونق اقتصادی مناسب در منطقه، توجه به رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط است که علاوه بر افزایش تولید ملی نقشی مهم در مسیر کارآفرینی کشور دارد.

وی گفت: به همین جهت، مجلس دهم و دولت باید با تنظیم قوانین مناسب و ایجاد یک مسیر مناسب حول محور وحدت و همدلی به کمک این صنایع و رونق اقتصادی کشور بیایند.

پاپی‌زاده بیان کرد: یکی دیگر از نیازهای این حوزه، جذب سرمایه‌گذار و تأمین اعتبارت و منابع مالی آن‌ها با توجه به این توان و ظرفیت است که بدون شک مسیر توسعه اقتصادی کشور را تسهیل و رونق می‌بخشد.

وی افزود: دولت و مجلس باید در کنار هم، موانع تولید را شناسایی و در کم‌ترین زمان ممکن آن‌ها را رفع کنند تا بیش از گذشته شاهد شکوفایی صنعت و اقتصاد جامعه و هم چنین افزایش ظرفیت تولید ملی در کشور باشیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در صورت توجه به این نیازهای اقتصادی، حوزه اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مقوله تأمین و بیش از گذشته اقتصاد ایران پویا و شکوفا می‌شود.