به گزارش خوزپرس از اهواز، عبدالرضا فرجیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس نشست‌های مکرر و هماهنگی‌های انجام شده مراسم معنوی قرائت دعای عرفه در مصلاهای نماز جمعه و گلزارهای شهدا در نقاط مختلف خوزستان برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوستان افزود: در کنار برگزاری دعای عرفه در مصلاهای نماز جمعه و گلزارهای شهدا بزرگداشت شهدای منا و آئین برائت از مشرکین نیز در آستانه عید سعید قربان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سراسر خوزستان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین تلاش می‌کنیم در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی یاد و خاطره شهدای منا را گرامی بداریم و  از خانواده‌های معظم این شهیدان نیز تجلیل شود.

فرجیان تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب که تأکید داشته‌اند فاجعه منا نباید فراموش شود، ما نیز تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی با این موضوع در مقابل رفتار بسیار ظالمانه حکومت عربستان سعودی که حقوق ملت ما را ضایع کرده، موضع‌گیری مناسبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ما معتقدیم رفتارهای آل سعود با ملت ایران خصمانه، ظالمانه و البته قابل برخورد است که این دولت باید به صورت جهانی تنبیه و مواخذه شود.