به گزارش خوزپرس، نوید خلیفه مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) با بیان اینکه امین کریمی از دانشجویان رشته برق الکترونیک در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل بوده است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و در ایام تاسوعا و عاشورا به دست نیروهای تکفیری در کشور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی افزود: دانشجوی شهید امین کریمی سال‌ها با عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین به خادمی خاندان اهل بیت عصمت و طهارت مشغول بود، هتک حرمت تروریست‌های مورد حمایت مستکبران و کشورهای مرتجع منطقه، به اماکن مقدسه در سوریه را برنتافت و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد. این شهید بزرگوار سرانجام پاداش اخلاص خود را گرفت و در ماه محرم در نبرد با سرسپردگان صهیونیسم جهانی به شهادت رسید و به دیدار مولای خود حضرت ابا عبدالله(ع) شتافت.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شهادت یکی دیگر از دانشجویان بسیجی این دانشگاه در آذرماه ۹۲ در دفاع از حرم  حضرت زینب(س)، از برنامه بسیج دانشجویی این دانشگاه برای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی