به گزارش خوزپرس فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهادت مهدی نظری بار دیگر نام مردم اندیمشک را در دفاع از حرم شریف اهل بیت (ع) و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما، ممتاز و روشن ساخته است به همین جهت باید به بهترین صورت ممکن یاد این شهید عالی قدر را در شهرستان، گرامی داشت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در سرتاسر جهان جنایت‌های گسترده‌ای از طرف استکبار و با محوریت آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد و کشورهای مسلمان قربانی نخست این طراحی و خشونت هستند تصریح کرد: ما باید بدانیم جنگ‌هایی که در کشورهای یمن، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و افغانستان وجود دارد نمونه بارز دشمنی آشکار رژیم جعلی اسرائیل با مسلمانان و منطق و گفتمان این مردم است.

فریدون حسنوند حضور میلیونی و حماسی مردم ایران اسلامی در شهرها و استان‌های مختلف را بیانگر تجدید بیعتی مجدد با راه امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.

رئیس کمیسیون انرژِی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کشورهای مسلمان با سکوت خود حملات و جنایت‌های اسرائیل را در منطقه گسترش داده‌اند ولی با اتحاد و همدلی و همبستگی و توجه به منطق‌های اصیل اسلامی و انقلابی، می‌توان اسباب پیروزی‌های گسترده مسلمانان و شکست استکبار در این حوزه و رهایی کشورهای مسلمان را به ارمغان آورد.