به گزارش خوزپرس از شادگان؛ مراسم روز کارگر با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های محلی برگزار و از کارگران نمونه شرکت فولاد و شهرداری شادگان در محل دفتر امام جمعه تجلیل شد.

فرماندار شادگان در این مراسم از بهره‌برداری از فاز اول شرکت فولاد شادگان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بازدید نمایندگان محترم نهاد ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت از شرکت فولاد شادگان و نیز با پایان یافتن عملیات فیزیکی شرکت فولاد شادگان، بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

بهروز فرج‌اللهی همچنین در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت شهدای کارگر با اشاره به رشادت‌های کارگران در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: جامعه کارگری افرادی وفادار به انقلاب و نظام هستند که در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته و دارند.

فرماندار شادگان، ایجاد فرصت‌های شغلی توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان را مورد تأکید قرار داد و گفت: براساس تعهد شغلی که ادارات برای ایجاد فرصت‌های شغلی متعهد می‌شوند علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی فرصت‌های موجود باید حفظ شود.

وی در پایان ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات بی‌شائبه کارگران، گفت: از همه کارگران به ویژه کارگرانی که در شهرستان شادگان مشغول کار هستند، تقدیر می‌کنیم و امیدواریم با توجه به توصیه‌های پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) روزی برسد که هنوز عرق پیشانی کارگر خشک نشده است، حقوق او پرداخت شود.