به گزارش خوزپرس از شادگان؛ بهروز فرج‌اللهی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان و سایر اعضای شورا با هدف هماهنگی و آماده‌سازی مقدمات برگزاری کنگره بین‌المللی شعر عربی در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در شادگان اتخاذ شده است.

فرماندار شادگان ضمن تبریک روز معلم، اظهار داشت: کک با هدف مبارزه با افراط گرایی دینی، پایبندی به اصول ارزش‌های اسلامی، آشنایی بیشتر با فرهنگ اجتماعی و سیاسی اهل‌بیتبیت (ع) و ضرورت وحدت اسلامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنگره بین‌المللی شعر عربی به سبک‌های مختلف برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: در حاشیه این کنگره همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی و کتاب برپا می‌شود.

فرماندار شادگان در پایان از کلیه ادارات و دستگاه‌ها خواست نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خوزپرس از شادگان؛   قبل از برگزاری این جلسه مقرر شده بود که این کنگره در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان برگزار شود که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته تاریخ برگزاری به ۶ خرداد ماه سال جاری تغییر یافت.