یادداشت حجت الاسلام محمد ادریسی:
ایران یک قلعه بزرگ و مستحکم است و استراتژی و طرح جامع دشمن فتح قلعه از درون است.در زمان های نه چندان دور درجنگ ها وقتی انواع تاکتیک ها را برای تصاحب قلعه ای بکار می بردند و به نتیجه نمی رسیدند به این نقشه متوسل می شدند.
طرح جامع دشمن فتح قلعه از درون است بنابراین استفاده از استاد اخلاقی همچون ماهواره و در اختیار داشتن آن که زمینه ی بد خلقی ها و خیانت ها و فتنه ها را در خانواده ها و جامعه فراهم می کند به حکم عقل و دین خالی از اشکال نیست.
ماهواره حتی بر روی آن هایی که توهم مطمئن بودن به خود و نزدیکان خود را دارند یعنی فکر می کنند که انحراف برای دیگران است و آنها از هر گونه خطا در استفاده از آن مصون هستند و هرگز قربانی شبهات و نتیجه گیری های غلط نمی شوند هم تاثیر منفی می گذارد. برنامه مفیدی هم اگر در ماهواره تولید شود در مقابل تولیدات مسموم آن تقریباً نزدیک به صفر است.
خیلی عجیب است که ابر قدرت های رسانه ای امروز که صنعت، علم، نو آوری، اقتصاد برترو نظم نوین را برای خود فریاد مى‏زند نوبت به تولید محتوا برای نسل نو کنجکاو ما که می شود با اهانت و تحقیرکرشمه های فحشا آلود و ایستایی و ابتذال و سرگرمی های بیهوده را یدک می کشند و اینها را برای ما بزرگ نمایی می کنند و از تمامى راه‏هاى ممکن از ماهواره‏هاى‏ خود گرفته تا اینترنت سر نهادن بر فرمان و برنامه های خود را برای ما به نمایش می گذارند ومی خواهند ما را به بن بست اجتماعی و فرهنگی بکشانند.
ایران یک قلعه بزرگ و مستحکم است و استراتژی و طرح جامع دشمن فتح قلعه از درون است.در زمان های نه چندان دور درجنگ ها وقتی انواع تاکتیک ها را برای تصاحب قلعه ای بکار می بردند و به نتیجه نمی رسیدند به این نقشه متوسل می شدند که با افرادی بی مقاومت وترسو و بی شخصیت تفاهم کنند و با نیرنگ ها و تطمیع ها آنها را فریب دهند و از این طریق باکمک عوامل درونی و بی خون ریزی قعله به راحتی به تصرف خود در می آوردند.
با توجه به دستاورد های بیشمار انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف نظامی و دفاعی، دشمنان کشور و دین فهمیده اند که هرگز نمی توانند از بیرون به ما ضربه بزنند پس بنابراین تنها راه ورود دوباره خود را به کشوربرای غارت از درون هویت ایرانی اسلامی را از طریق همین بی شخصیت کردن جوانان ما و شخصیت پرست کردن آنها با نشان دادن سبک های مختلف غیر دینی و ایرانی درماهوارها و برنامه ها دنبال می کنند.