یادداشت ویژه خوزپرس از انتخابات مجلس دهم در اهواز: مردم به عوامل گرانی تعرفه های برق و انتقال آب سرچشمه های رودخانه های خوزستان رای نمی دهند/فرصت خدمتگذاری به لیست امید داده شود
خداوند در قرآن کریم همواره به انسان یادآور و متذکر می شود که قیامت بسیار به انسان نزدیک است و آنان باید مراقب اعمال خود بوده و تقوای الهی را پیشه کنند.
انتخابات هر دوره نیز حکم همان قیامت را برای نمایندگان ایفا می کند و آنان باید در پایان هر دوره جوابگوی اعمال و فعالیت های خود به مردم باشند.
در چهار سال گذشته استان خوزستان بسیار از نظر مسائل زیست محیطی دچار آسیب و زیان شد و جوانان این استان از نظر بیکاری رتبه یکی مانده به آخر را به خود اختصاص دادند و تمام این موارد نماینده های این استان نه تنها سکوت کردند بلکه در برخی از موارد خود نیز مسبب این وضعیت شدند.
نمایندگانی که در زمان انتخابات با شعار ((من فرزند خوزستانم)) وارد عرصه انتخابات شدند در زمان نمایندگی خود حتی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران خوزستانی نبودند و برای دیدن آنها از نزدیک باید مراحل هفت خان رستم طی میشد.
افتخار این نمایندگان آن بود که یک مرتبه با ماسک وارد مجلس شده اند و یک بار نیز استعفا دسته جمعی داده اند که البته این کارها هیچ گونه سودی به ملت مظلوم خوزستان نرساند.
به عقیده مردم خوزستان نمایندگان آنان افرادی خنثی بودند اما امضاء آنان زیر برگه  گرانی تعرفه های برق خوزستان و عدم اقدام مناسب آنان در جلوگیری از انتقال آب سرچشمه های حوضه های آبی خوزستان دید آنان را نسبت به این نمایندگان بسیار عوض کرد.
این اقدامات بسیار باعث تعجب مردم خوزستان شده بود اما پس از آنکه برخی از پایگاه های خبری و خبرگزاری ها مانند تابناک و مصاحبه سیدناصر صالحی نسب با تسنیم خوزستان مبنی بر صحت امضاء برخی از نمایندگان اصولگرای خوزستانی زیر برگه گرانی تعرفه های برق خوزستان مخابره شد دیگر جای تردیدی وجود نداشت که فعالیت این نمایندگان در جهت ضرر و زیان به این استان زرخیز است.
همچنین مخالفت برخی از این نمایندگان با طرح اجرایی شدن برجام که سبب شور و امید در میان مردم میشد سبب شد تا از نظر مردم این نمایندگان از دید سیاسی نیز فاقد صلاحیت لازم برای انتخاب دوباره شوند.
فعالیت نمایندگان فعلی خوزستان نه تنها سبب شکوفایی استان زرخیز خوزستان نشد بلکه با تصمیم های عجییب و یا سکوت در برابر برخی از طرح هایی که به این استان زیان میرساند سبب شده تا مردم خوزستان فرصتی را برای خدمتگذاری به لیست امید در نظر گرفته و در دور اول انتخابات نیز به کاندیدهای این لیست بیشترین رای را دهند.
حال باید این مسئله را مد نظر قرار داد که نمایندگان بعدی استان خوزستان باید به این موضوع ایمان داشته باشند که فعالیت آنان از همان ابتدا مورد رصد مردم خواهد بود و چنان چه آنان نیز نتوانند مانند نمایندگان فعلی از حق آنان دفاع کنند در چهار سال بعدی نیز توسط مردم رد صلاحیت خواهند شد.
مردم خوزستان در دور دوم انتخابات فرصت خدمتگذاری را به لیست امید خواهند داد به امید آنکه شیوه های غلط و اشتباه نمایندگان فعلی خوزستان را اصلاح کرده و سبب امید،آرامش و رونق اقتصادی در سطح ملی و استانی شوند و از نظر مسائل زیست محیطی و اشتغال جوانان مظلوم خوزستانی اقدامات مفیدی انجام داده و در مدت کوتاهی گامهای بلندی در حل بحران های کنونی این استان زرخیز بردارند.