به گزارش خوزپرس در دزفول؛ غلامرضا نصراله پور روز یکشنبه در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در سال جدید افزود:این تعهد شامل پرداخت کمک نقدی ، اهدای زمین ، ساخت نمازخانه و سالن و نیز تجهیز مدارس به سامانه گرمایشی و سرمایشی می باشد.
وی جامعه خیرین مدرسه ساز دزفول را افزون بر ۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت:فرهنگ کمک به آموزش و پرورش و مشارکت در امر خیر مدرسه سازی و تجهیز مدارس در شهرستان دزفول نهادینه شده به طوریکه برخی دانش آموزان با کمک های ۱۰۰ هزار ریالی خود در این عمل خیر مشارکت دارند.
مدیر آموزش و پرورش دزفول اهدای کمک ۱۳ میلیارد ریالی یک خیر مدرسه ساز به آموزش و پرورش را نشانه ای از گسترش این فرهنگ در جامعه و شهرستان دزفول برشمرد و گفت:خیرین مدرسه ساز دزفول در کشور پیشتاز بوده و نمونه اند.
وی افزود:خیرین مدرسه ساز دزفول در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان که روز جمعه برگزار شد همچنین تعدادی زمین برای ساخت مدارس اهدا کردند که هنوز ارزش ریالی آنها کارشناسی نشده است ضمن اینکه کمک های خیرین مدرسه ساز در تمام طول سال جریان دارد.
نصراله تعهد ساخت ۱۰ واحد آموزشی از سوی بنیاد برکت و کمک ۱۰ میلیارد ریالی این بنیاد برای تامین وسایل سرمایشی مدارس را از دیگر کمک های اهدایی برای توسعه و استاندارد سازی فضاهای آموزشی این شهرستان عنوان کرد و گفت:آموزش و پرورش دزفول با توجه به جمعیت ۷۴ هزار نفری دانش آموزی و کمبودهای موجود همچنان نیازمند کمک های خیرین می باشد.
وی افزود :خیرین می توانند در هر بخشی از مدرسه سازی به کمک آموزش وپرورش بشتابند و آینده دانش آموزان را بسازند ضمن اینکه بسیاری از خیرین در زمینه کنکور و یا پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند وارد عمل شده اند که نشانه ژرف نگری آنان می باشد.