پویا دشتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس افزود: پروژه روکش آسفالت جاده روستای ثدین از توابع شهرستان باوی با بیش از سه میلیارد ریال از محل اعتبارت استانی و نفت در سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: تا پیش از انجام این پروژه مردم روستای ثدین برای انجام کارهای خود به دلیل نداشتن راه آسفالت شده با مشکل روبه رو بودند که با انجام این پروژه ارتباط روستا با محور اصلی اهواز- شوشتر برقرار می شود.
وی گفت: راه روستایی کارگه شجیراتبا حدود هفت کیلومتر طول، دو روستای کارگه و شجیرات را زیر پوشش قرار می دهد که بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
دشتی زاده بیان کرد: تا پیش از این مردم روستاهای گارگه و شجیرات برای انجام کارهای خود به دلیل نبود مسیر مناسب با مشکل روبه رو بودند که با بهره برداری از آسفالت این محور یکی از مشکلات جدی این اهالی برطرف می شود.
وی افزود:همچنین با انجام این پروژه راه ارتباطی روستاهای شهرستان باوی به شهرستان هفتگل نیز برقرار می شود.
معاون راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستاهای حیاویه – فضله -جامع – صحینیات – حلوه با حدود ۱۴ کیلومتر از دیگر پروژه های این اداره کل است که بیش از ۲۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: پروژه بهسازی پل های مسیر دهستان ابوالفارس نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون از سه پل مورد نظر، یک پل به صورت کامل به اتمام رسیده و بهسازی دو پل دیگر نیز در حال انجام است.
معاون راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این پروژه در اواخر سال ۹۴ به مناقصه گذاشته شده و اجرای آن با بیش از چهار میلیارد ریال آغاز شد.
وی همچنین به آماده بودن پروژه آنتنی بخش مشراگه رامشیر اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز در اواخر سال ۹۴ به مناقصه گذاشته شده و از پنج کیلومتر کل پروژه، حدود سه کیلومتر از این مسیر آماده آسفالت است.
دشتی زاده اظهارکرد: این پروژه با اعتبار بیش ازهفت میلیارد ریال آغاز شده است.