به گزارش خوزپرسبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری خوزستان احمد قهرمانی در حاشیه مجلس سوگواری کشته‌شدگان این حادثه، اظهار کرد: بر اساس گزارش کلانتری ۱۵ صفی‌آباد و پلیس آگاهی این شهرستان، در ساعت ۲۲:۱۵ جمعه شب مورخ ۲۴ مهر سال جاری یک دستگاه پژو پارس نقره‌ای رنگ با پلاک نامشخص حامل سه نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده به افرادی که در کنار هیات قمر بنی هاشم صفی‌آباد ایستاده بودند، هجوم آوردند.

وی افزود: این افراد ناشناس با شلیک گلوله اسلحه کلاشینکف موجب قتل دو نفر به هویت “بهمن رضایی” و “حسن کریمی‌یگانه” و جراحت دو نفر دیگر به هویت “کاظم بختیاری” و “امین جدیدالاسلام” شدند.

قهرمانی ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع و قبل از روشن شدن ابعاد حادثه و فوت مجروحان، معاون دادستان به محل اعزام و دستورات اولیه برای رسیدگی به موضوع از سوی وی صادر و اظهارات مطلعین استماع شد.

وی گفت: متاسفانه دو نفر در این حادثه کشته شدند و یک نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی اهواز اعزام شد که با پیگیری‌های صورت گرفته؛ مسئولان بیمارستان، حال جسمی وی را مساعد ارزیابی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: اینجانب به همراه سایر مسئولان انتظامی و اجرایی شهرستان دزفول از دیگر مجروح این حادثه دیدار کردیم که به لطف خداوند حال جسمی ایشان نیز مساعد است.

وی با تاکید بر این که با استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، موضوع پیگیری می‌شود، تصریح کرد: بدیهی است کشف تمام زوایای موضوع و شناسایی و دستگیری تمام عوامل پیدا و پنهان حادثه، همکاری گسترده و جدی عوامل اطلاعاتی و انتظامی استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/