به گزاررش خوزپرس از دزفول؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول در گفتگو با خبرنگار خوزپرس گفت: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و با منطق اسلامی و انقلابی خود از ارزش‌های اعتقادی ما دفاع و نامی ماندگار از خود در این عرصه به یادگار گذاشتند.

وی افزود: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلابی بیش از ۲۶۰۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول عنوان کرد: به همین جهت و با هدف تجلیل از نقش مردم دزفول در دوران دفاع مقدس و تقدیر از نقش خانواده معظم شهدا شهرستان و توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت امسال چندین طرح و برنامه فرهنگی و حمایتی در دزفول اجرا شد.

وی گفت: یکی از این طرح‌ها که با هدف گسترش بستر تولید و اقتصاد مقاومتی در شهرستان اجرا شد پرداخت بیش از ۱ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به متقاضیان و کار آفرینان شهرستان بوده است.

سبزواری بیان کرد: هم چنین با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای والا مقام دفاع مقدس در آخرین پنجشنبه سال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری مزار شهدای دزفول غبار روبی شد و با اهدای گل و قرائت فاتحه از این این شهدای والا مقام تجلل شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال بیش از هفت هزار نفر در بخش‌های شهری و روستایی دزفول از خدمات بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهره‌مند شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران دزفول اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال بیش از هفت هزار نفر در بخش‌های شهری و روستایی دزفول از خدمات بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهره‌مند شدند.

وی گفت: این خدمات به بیش از ۲۶۰۰ نفر عضو جامعه شاهد، ۵۰۰ عضو ایثار گر و ۴۲۰۰ جانباز والا مقام شهرستان مقاوم دزفول ارائه شده است.

سبزواری افزود: بنیاد شهید و امور ایثار گران دزفول توجه به رفع نیازهای خانواده معظم شهدا و دیگر اعضای پر افتخار خانواده دفاع مقدس شهرستان را به عنوان اولویت نخست خود در سال جدید تعیین کرده است.