به گزارش خوزپرس از اندیمشک؛با حضور پرشور مردم پیکر پاک و مظهر شهید والا مقام حبیب رحیمی منش در اندیمشک تشییع و وی در خاک آرام گرفت.

در این مراسم که صبح امروز از میدان شهید بهشتی اندیمشک تا آرمستان کوی لور این شهرستان با حضور صدها دلداده مکتب اهل بیت (ع)  برگزار شد که در این جمع کثیری از مسئولان محلی و استانی حضور داشتند.

در این مراسم، مردم اندیمشک با پای پیاده از میدان بهشتی تا آرامستان کوی لور را با شور خود طی کرده و همراه با قدم های خود ذکر یا حسین (ع) و یا زینب (س) را بر بلندای آسمان به یادگار نوشتند و با پرچم های سرخ و سبز خود و گل های خوش عطر طنین ولایت مداری را بار دیگر در عرصه شور انقلابی خود به تصویر کشیدند.

حمید رضا گودرزی در حاشیه مراسم تدفین و خاک سپاری شهید والا مقام حبیب رحیمی منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: توجه به سیره و فرهنگ شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم لازم و ضروری است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: مردم اندیمشک با حضوری پر شور در مراسم تدفین و خاک سپاری فرزند شهید خود بار دیگر حرکت و صلابت خود در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی ایران معاصر را در تاریخ تکرار و نام نیک خود را بیش از گذشته در تقویم پر افتخار ایران اسلامی ماندگار کردند.

به گزارش خوزپرس، شهید والا مقام حبیب رحیمی منش اولین شهید مدافع حرم اندیمشک بوده و پیش از این کارمند شهرداری این شهر شمالی خوزستان و میعاد گاه شهدای عالی مقام هشت سال دفاع مقدس بوده است.

پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام حبیب رحیمی منش شامگاه سه شنبه و پس از استقبال با شکوه مردم اندیمشک از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به خوزستان و پس از آن در آئین استقبال ویژه مردم اندیمشک در یادمان شهدای گمنام این شهرستان در ابتدای محور ارتباطی اندیمشک به اهواز به میعادگاه عاشقان حسینی بازگشت.