به گزارش خوزپرس، سیدخلف موسوی  اظهار داشت: خدمت به زائران اربعین حسینی یک وظیفه شرعی بوده که هرساله شهرداری اهواز به منظور رفاه زائران تمهیدات و برنامه‌های خوبی را در نظر می‌گیرد.

وی افزود: چندی‌پیش نیز نماینده شهردار تهران برای بررسی و یاری مسئولان استان در هرچه بهتر برگزار کردن مراسم استقبال از زائران اربعین حسینی به اهواز سفر کرد و طرح‌های خوبی در جلسه‌ مشترک مسئولان خوزستان و نماینده شهردار تهران مطرح شد.

شهردار اهواز گفت: شهرداری تهران هرساله به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی ما را یاری می‌کند که این امر جای تشکر و سپاس دارد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی تعداد امسال زائران اربعین حسینی که از مرزهای خوزستان به کشور عراق برای زیارت می‌روند یک‌میلیون نفر است که با توجه به حجم بالای زائران باید هماهنگی خوبی میان مسئولان شکل بگیرد.

موسوی اظهار داشت: خدمات گسترده‌ای در زمینه خدمات حمل‌ونقل زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده که امیدواریم مانند سال‌های گذشته در امسال نیز موفق باشیم.

وی افزود: امسال نیز شهرداری تهران در کنار شهرداری اهواز و دیگر مسئولان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی وارد عمل شده و طرح‌ها و حمایت‌های ویژه‌ای را در دستورکار خود دارد.

شهردار اهواز عنوان کرد: در ابتدای ورودی منطقه عین‌دو اهواز نخستین پایگاه استقبال از زائران حسینی ایجاد شده و بر اساس برنامه‌های ما این پایگاه‌ها در سراسر اهواز مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/