عبدالرحمن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس، عنوان کرد: نیروهای امدادی، درمانی در درمانگاه‌ها و بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) در اندیمشک در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای حضور زوار اربعین حسینی (ع) برای ارائه خدمت به زوار بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک، بسیج جامعه پزشکی و فوریت‌های پزشکی این شهرستان در طول ساعات شبانه‌روز فعال و آماده ارائه خدمت به زوار اربعین هستند.

 رئیس شبکه بهداشت و در مان اندیمشک با اشاره به حضور ۱۰ آمبولانس و اکیپ آماده به خدمت در مسیرهای پرتردد در شهرستان اندیمشک گفت: به ۵۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی در اندیمشک خدمات بهداشتی و درمانی در روزهای اخیر ارائه شد.

وی افزود: در طول شبانه‌روز گذشته به ۵۰ نفر زائر اربعین حسینی (ع)  پس از حضور در مراکز درمانی، پست‌ مستقر در یادمان شهدای گمنام و نیروهای امدادی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای این عزیزان انجام شده است.

روحانی اظهار کرد: خدمات بهداشتی درمانی هم‌زمان با آغاز همایش عظیم اربعین حسینی (ع) در شهرستان اندیمشک آغاز و تا بازگشت زوار اربعین در شهرستان اندیمشک ادامه خواهد داشت.

شهرستان اندیمشک اولین توقف‌گاه زوار اربعین حسینی (ع) خوزستان و یکی از مهمترین مسیرهای دسترسی به مرز مهران، چذابه و شلمچه در کشور شناخته می‌شود.