عبدالرحمن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس از اعلام آمادگی نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی در اندیمشک برای ارائه خدمات شبانه‌روزی به زوار اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار کرد: نیروهای امدادی اندیمشک با آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی، پزشکی و بهداشت و درمان در طول شبانه‌روز در خدمت زوار هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: در ایام سفر اربعین حسینی (ع) ۵۰ نفر نیروی امدادی با حضور در ۱۰ دستگاه خودروی امداد برای خدمت به مردم در حوادث احتمالی در حالت آماده باش آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) خواهند بود.

وی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مهم در حوزه خدمات نیروهای امدادی حضور به موقع خوروهای امدادی در کوتاه‌ترین زمان ممکنه دانست و افزود: با توجه به اهمیت زمان در هنگام ارائه خدمت مردم شهروندان و مسافران عزیز محورها را برای تردد خودروهای امدادی همواره باز نگه دارند.

روحانی با اشاره به استقرار نیروهای امدادی و خودروهای امدادی محورهای پرتردد، گفت: پایگاه‌های جاده‌ای و شهری محل استقرار نیروهای امدادی تا پایان ایام اربعین حسینی (ع) در حالت آماده باش هستند و همچنین تیم های اورژانسی در میادین اصلی و محورهای پرتردد مستقر شده‌اند.

شهرستان اندیمشک با جمعیت افزون بر ۱۷۰ هزار نفر در شمال استان خوزستان اولین و مهم‌ترین توقف‌گاه زوار اربعین در مسیر مواصلاتی به مرزهای چذابه، مهران و شلمچه در استان خوزستان است.