به گزارش خوزپرس از شوشتر، برخی از عشایر و معتمدین غیور عرب شوشتر و حومه با امام جمعه شوشتر دیدار کردند.
حضرت آیت الله سلیمانی امام جمعه شوشتر با ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به آیات و روایات تاکید کرد: یکی از بالاترین آثار دین ایجاد اخوت و برادریست .خداوند سبحان برادری را نشانه ایمان میداند .
وی افزود: هدف ما از تشکیل این گونه جلسات ، تقویت برادری ، اخوت و صمیمت بین برادران اقوام مختلف ( شوشتری ، بختیاری و عرب) است .
آیت الله سلیمانی گفت: بحمدالله در زیر سایه ی ولایت ، انقلاب و دین و تعالیم دین اخوت طوایف مختلف وجود دارد اما وظیفه ما‌ این است که  اخوت و برادری موجود  را حفظ و بر تقویت آن بیش از پیش بکوشیم  .
رییس قرارگاه فرهنگی در ادامه  بر شناسایی و تقویت نقاط قوت و جهات مثبت، برطرف ساختن نقاط ضعف و  مبارزه با برخی رسوم غلط و خلاف شرع و قانون ، تقویت مباحث اعتقادی ، رسوم دینی و مذهبی و انتقال آن به دیگران‌ همچنین دقت در تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و مواظبت از  آنان تاکید کردند .‌
امام جمعه دارالمومنین شوشتر در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اقوام و طوایف با توجه به وجود شیطنت های مختلف دشمنان نظام‌مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج ، با برادری و اتحاد ، در همه ی مسایل به ویژه مسایل اجتماعی هوشیاری خود را حفظ نمایند .
امام جمعه شوشتر در پایان بر استمرار این گونه جلسات تاکید کرده و از آمادکی خود جهت حضور  در میان اقوام و طوایف عرب زبان و شرکت در جلسات آنان خبر داد و  از اهداف دیگر این گونه نشست ها را تشخیص، جمع بندی و انتقال مسایل و مشکلات مطرح شده توسط مردم  به  مدیران شهرستان و استان جهت  پیگیری و رفع ،  دانستند .
لازم به ذکر است هفته ی گذشته نیز با هدف اتحاد اقوام، برخی از فعالان و معتمدین قوم بختیاری با آیت الله سلیمانی امام جمعه شوشتر دیدار کردند  .‌