به گزارش خوزپرس از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه ۱۴ مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مسایل عمرانی، معاونت عمرانی و راه و شهرسازی استان در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حضور پیدا کنند تا مسایلی که مربوط به آن‌ها است را حل کنند.

وی افزود: برای حل مشکلات هر بخش، همه مسوولان استانی و مدیران آن حوزه باید در جلسات شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی حضور داشته باشند تا طرح موضوع شود و مسایل مربوط به آن بخش حل شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: معاونت اقتصادی استانداری خوزستان باید موضوع فعالیت دستگاه‌های استان را بر رشد اقتصادی بررسی کند و در این زمینه رضایت مردم را ارزیابی کند.

شریعتی ادامه داد: اینکه تا چه میزان در جهت سالم سازی فرآیندها توسط دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات لازم انجام گرفته است، باید از سوی معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بررسی شود. باید این مسایل به صورت جدی بررسی شود و گزارش کاملی در این خصوص ارائه شود.

وی اظهار کرد: باید دید فعالیت‌هایی که توسط دستگاه‌های اجرایی در استان انجام می‌گیرد، تا چه میزان رضایت مردم را با خود به همراه داشته و موجب رشد اقتصادی استان شده است. در این زمینه حتی باید بررسی کرد که اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی استان چه موانعی را ایجاد کرده است و در جهت رفع آن موانع نیز گام برداشت.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: علت این‌که برخی از مصوبات جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که تا امروز اجرایی نشده است، باید در جلسه بعدی ارائه شود تا اگر موانع کشوری، منطقه‌ای یا استانی دارند، آن‌ها را برطرف کنیم و شاهد اجرایی شدن آن مصوبات باشیم.

انتهای پیام

ایسنا