نیره حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس با بیان اینکه با هدف مشارکت عموم شهروندان، عزاداران و آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) در اندیمشک برپا شد، عنوان کرد: با مشارکت ۴۰ آشپز و ۲۰۰ نفر از ارادتمندان به خاندان عصمت  آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) در روز تاسوعای حسینی در اندیمشک برگزار شد.
وی، برکت غذای نذری را در مشارکت عموم دانست و افزود: ۱۴ هزار پرس غذای نذری با هدف برآورده شدن حاجت، حاجت‌مندان با مشارکت موسسه خیریه مریم عذرا و کمیته بانوان دفتر نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برپا و توزیع شد.
مسئول هماهنگی و پشتیبانی آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) در اندیمشک گفت: با برگزاری آئین سفره‌داران باب‌الحوائج در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر با مشارکت ۴۰ آشپز در حاشیه اجتماع بزرگ عاشورائیان در اندیمشک و به همت شهروندان شهرستان اندیمشک با اهدا کمک‌های نقدی، غیر نقدی و با واریز وجه به حساب آئین سفره‌داران باب‌الحوائج در اندیمشک برگزار و ۱۴ هزار پرس غذای نذری در محدوده میدان امام خمینی (ره) توزیع می‌شود.
وی گفت: آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) با هدف برآورده شدن حاجت شهروندان و حاجت‌مندان در روز تاسوعای حسینی و در مجاورت گردهمایی بزرگ عاشورایی در اندیمشک اندیمشک برپا‌ می‌شود.
حسنوند تصریح کرد: آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) با هدف برکت و رفع حاجات همزمان با آئین یوم‌العباس در اندیمشک برگزار و این رسم همه‌ ساله با مشارکت کسبه، عزادارن، جوان و اقشار مختلف جامعه در اندیمشک برگزار خواهد شد.
وی افزود: سال گذشته نیز با مشارکت شهروندان اندیمشک در آئین سفره‌داران باب‌الحوائج ۱۰هزار پرس غذای نذری طبخ و توزیع شده است.