سید ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس عنوان کرد: رسم طبخ و توزیع غذای نذری از سال گذشته به همت همکاران در اداره کار و تعاونی‌های شهرستان اندیمشک با مشارکت نوجوانان و جوانان با هدف کمک به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در اندیمشک برپا شد.
وی افزود: ۸۰۰ پرس غذای نذری با هدف اطعام نیازمندان و خدمت به خانواده‌های تحت پوشش اداره بهزیستی اندیمشک برای دومین سال انجام و این نذر با توجه به نیت همکاران و تعاونی‌ها هر ساله در دهه اول محرم برگزار و طبخ خواهد شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک پیام قیام عاشورا را تسلیم در مقابل خواست خداوند و احیا ارزش‌های اسلامی و انسانیت خواند و تصریح کرد: توجه به نیازمندان و تدبر در شیوه و راه‌وروش اهل‌بیت (ع) و آموزش آداب عزاداری و اصول و مبانی اسلام باید از طریق عملی باشد و در این راه برگزاری مجالس عزاداری شهیدان دشت کربلا و توزیع طعام در بین خانواده‌های نیازمند یک اقدام فرهنگی عملی محسوب می‌شود.
حسینی با اشاره به اینکه به همت همکاران اداره کار و خانواده بزرگ تعاونی‌های اندیمشک طبخ و توزیع غذای نذری تعاونی‌های اندیمشک انجام شد، اظهار کرد: دیدار از اقشار آسیب‌پذیر در ایام محرم همراه با توزیع غذا و گوش فرا دادن به درد دل نیازمندان و انتقال آن به برنامه‌های اداره کار در جهت حمایت از کارگران یکی از دست‌آوردهای دیدار چهره‌به‌چهره و توزیع غذا در مناطق مختلف شهری اندیمشک است.
وی گفت: این نذر از سال گذشته آغاز و با هدف تبرک و خدمت به شهیدان کربلا سالانه با افزایش مشارکت تعاونی‌ها در اندیمشک با شکوه بیشتر در اداره تعاون طبخ و درب منزل نیازمندان توزیع شد.