به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا، سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور روز یکشنبه در رزمایش سراسری عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: این رزمایش بزرگ در ۲۸ نقطه اردوگاهی سراسر استان برگزار می شود و امید می رود بتوانیم اقتدار سپاهیان محمد رسول الله(ص) را بار دیگر به رخ جهانیان برسانیم.
وی افزود: امروز اقتدار بسیج پایانی برای یاوه گویی های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده و این حضور پر شور بسیجیان پیام دندان شکنی برای دشمنان داخلی و خارجی دارد.
وی ادامه داد: ملت و بسیجیان و تمامی آحاد کشور همواره برای دفاع از کیان اسلامی در صحنه هستند و اقتدار آن ها در چنین رزمایش های بزرگی لرزه بر پیکره دشمن وارد می کند.
سرتیپ شاهوار پور گفت: این رزمایش بزرگ با حضور ۵۷ گردان بیت المقدس روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان برگزار می شود.
وی بیان کرد: راه شهدا همواره با حضور همیشگی و گسترده بسیج و خانواده های محترم شهدا در صحنه ادامه دارد.
رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) روز یکشنبه با حضور بیش از ۹ گردان بیت المقدس و ۷۰ گروه جهادی در مصلی مهدیه اهواز برگزار شد.
رزمایش عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) خوزستان روز یکشنبه با حرکت یگان های موتوری و خودرویی گردان های بیت المقدس استان از ناحیه های بسیج امام علی (ع) و امام حسین(ع) به سمت مصلی مهدیه اهواز آغاز شد .
پس از برگزاری این مراسم گردانهای بیت المقدس با یگان های موتوری ، خودرویی و پیاده نظام از مصلی مهدیه اهواز به سمت بیت نماینده ولی فقیه در استان رژه رفتند و سپس برای ادامه این رزمایش به سمت اردوگاه های محل اصلی برگزاری رزمایش حرکت کردند.