به گزارش خوزپرس از اهواز، فریدون حسنوند یک شنبه شب در نشست هماهنگی افتتاح طرح های عمرانی بهداشت و درمان در فرمانداری با اشاره به اینکه این مجوز از طریق وزارت وزیر بهداشت و درمان برای رفع نیاز مردم اندیمشک اخذ شده است افزود: توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان اندیمشک همواره در اولویت بوده و با پیگیری های انجام شده طی ۲ سال اخیر شاهد جهش خوبی در این خصوص بوده ایم.
وی تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع)، اورژانس بیمارستان و مرکز شبانه روزی کوی لور را از جمله طرح های مهم انجام شده دانست.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت شهرستان اندیمشک و جمعیت شناور این شهرستان بر لزوم اهتمام به حوزه بهداشت و درمان در اندیمشک تاکید کرد و گفت:بیمارستان جدید شهرستان بنا بر درخواست های مردمی و به منظور توزیع خدمات بهداشتی درمانی در مناطق مختلف و تسهیل دسترسی سایر مناطق به آن ، احداث می گردد.
حسنوند با انتقاد از برخی متولیان بهداشت و درمان استان خاطرنشان کرد:برای منافع مردم اندیمشک با هیچ کس تعارف نداریم و برای دغدغه های مردم و رفع مشکلات آنها در حوزه بهداشت و درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.
وی خاطرنشان کرد:در حوزه بهداشت و درمان تجهیزات خوبی نیز به این مجموعه افزوده شده که خدمات ارائه شده به شهروندان را کیفی تر می کند.
وی با اشاره به توسعه بخش های مختلف بیمارستان امام علی (ع) به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم خاطرنشان کرد:بخش کودک و مادر نیز برای بیمارستان پیش بینی و به زودی اجرایی می گردد.
فرماندار شهرستان اندیمشک هم با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت:برخی طرح های حوزه بهداشت و درمان برای هفته دولت قابل افتتاح می باشند.
پیمان جهانگیری با قددرانی از پیگیری نماینده اندیمشک در تحقق طرح های مختلف بهداشتی و درمانی در شهرستان افزود:توزیع عادلانه خدمات در حوزه بهداشت و درمان از اولویت های نخست شهرستان بوده است.
وی اجرای طرح های مختلف در مناطق روستایی و شهری را دستاورد مهم این حوزه دانست و گفت:این روند با تلاش جدی ادامه خواهد داشت.
فرماندار اندیمشک خاطرنشان کرد:مشکلات بیمارستان الوار گرمسیری بررسی و تلاش می شود با رفع سریعتر این مشکلات ، این طرح نیز افتتاح گردد.
وی خاطرنشان کرد:با بهره برداری از این طرح جمعیت زیادی از بخش الوار گرمسیری و مسافران مسیر مواصلاتی از مزایای آن بهره مند می شوند.