دبیرهیات جودو استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم های اهواز، آبادان، هفتکل، دزفول، شوشتر، باوی و اندیمشک در سالن ورزشی کلوب واحدی اهواز انجام شد.

محمد مهر افشار افزود: مقام های اول تا سوم اوزان۵۰، ۵۵، ۶۰ و ۶۶ به ترتیب سید حسین موسوی، رضا راشدی، علیرضافرهمندنیا،علی خدادادی، محمد امین رکابی بناء، یاسین رحیمی منش، مصطفی ریاحی، امیر رضافردوسی، مهدی سعیدی و ابوالفضل طریفی علیزاده، محمد یاقوت وند و کیهان عبدالهی از آن خود کردند.

وی ادامه داد: همچنین در اوزان ۷۳، ۸۱، +۹۰ و ۹۰کیلوگرم نیز سیدرضا سعدی، ماهان فرهانی زاده، مبین مرادی، محمدفرهانی زاده، محمدمهدی حسنوند، امین محمدرمضانی ارشد، سیدحسین گل رخ، عباس جادری و رضا ماکنانی، رضا مختاری و علی اکبر مقدم نسب سکوهای اول تا سوم را بدست آوردند.

دبیر هیات جودو خوزستان اضافه کرد: در بخش تیمی نیز سکوی قهرمانی از آن تیم شوشتر شد و به ترتیب اندیمشک و آبادان در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

مهرافشار عنوان کرد: نفرات اول تا سوم و منتخب کمیته فنی جهت گزینش تیم منتخب نوجوانان استان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تدارکاتی دعوت می شوند.