به گزارش خوزپرس به نقل از ایسنا، علیرضا ایزدی در جلسه شورای اداری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تأکید بر لزوم وجود نگاه اقتصادی در بین مجموعه کارکنان اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان اظهار داشت: می‎توانیم با بهره‌گیری از توان تخصصی، نقش پررنگی را در زمینه اقتصادی در استان ایفا کنیم اما باید فارغ از نگاه‎های سیاسی برنامه مدونی در این راستا داشته باشیم تا شاهد تحول اقتصادی باشیم.
او با بیان این ‎که باید نگاه تجاری‎سازی به حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تزریق شود افزود: در این راستا می‎توان گردشگری را به مکان‎های مختلف در زمانهای مختلف تعمیم دهیم.
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان عنوان کرد: وظیفه داریم در شرایط حساس کنونی جامعه، بیش از توان خود انرزی صرف کنیم و همدل و همراه با اهداف دولت باشیم تا فضایی برای جهش اقتصادی فرآهم آوریم.
وی همچنین در بخشی از این جلسه از معاونان خود در حوزه‎های مختلف خواست تا با بازدیدهای مداوم از شهرستان‎های مختلف استان، قابلیت‎های این شهرستان‎ها را بررسی کرده و متناسب با آن قابلیت‎ها در جهت رشد حوزه‎های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گام بردارند.