به گزارش خبرنگار خوزپرس از اهواز، ثبت پروژه های سرمایه گذاری توسط دستگاه های اجرایی استان در سامانه PPMS-KHZ.IR ( سامانه گزارش پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری) انجام می شود، برای به روز رسانی و بررسی وضعیت این پروژه های سرمایه گذاری، نشستی با حضور رییس گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان و نمایندگان دستگاه های اجرایی سرمایه پذیر، برگزار شد.
جاسم کاکا، رئیس گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، اظهار داشت: بررسی وضعیت روند پروژه های سرمایه گذاری در یک فرمت مشخص، از سال ۱۳۸۹ توسط این اداره کل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. اما این روند اکنون از طریق سامانه PPMS-KHZ.IR پیگیری می شود.
همچنین فرهاد ترحمی، کارشناس مسئول اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان بیان کرد: از زمان راه اندازی سامانه، برخی از دستگاه های اجرایی تعامل خوبی با این اداره کل داشته اند، اما بعضی توجه لازم را به این امر نکرده و بدیهی است که این مساله موجب می شود نتوانیم برآورد دقیقی از وضعیت پروژه های کل استان داشته باشیم. بنابراین نشست امروز، به منظور بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی سرمایه پذیر در سایت مذکور برگزار شده است.
در ادامه، یکی دیگر از کارشناسان سرمایه گذاری این اداره کل، وضعیت عملکرد هر دستگاه اجرایی را در سامانه ارائه کرد و نقاط ضعف و قوت آن ها را به بحث و بررسی گذاشت.
در این نشست مقرر شد هر یک از نمایندگان دستگاه های اجرایی شامل؛ جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، توزیع برق خوزستان، توزیع برق اهواز، صنعت- معدن و تجارت، برق منطقه ای، شیلات، آب و فاضلاب اهواز، راه آهن، فرودگاه، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شهرداری اهواز، آب و برق خوزستان نقاط ضعف عملکرد خود را حداکثر تا ۲۶ فروردین ماه برطرف کنند سپس گزارش عملکرد دستگاه خود را به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ارسال کنند.