به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند شامگاه گذشته در آئین افتتاح پارک کوهستانی فدک اندیمشک عنوان کرد: امروز فصلی نو در توسعه اندیمشک با نام وحدت و سازندگی آغاز شده و این جریان ایجاد شده که اندیمشک را به سوی سرافرازی همانند دز زلال، کرخه خروشان و دوکوهه با افتخار، موفق کند.

وی افزود: قطار توسعه در شهرستان اندیمشک به راه افتاده است، قطاری که ریل آن توسعه و صوت این قطار آبادی و عمران شهرستان اندیمشک را نوید خواهد داد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان داری محرومیت و نیازهای گسترده‌ای است که برای توسعه این استان همه باید تلاش و با طرح و برنامه، اقدام کنیم و با توجه به ظرفیت های گسترده خوزستان، بستر توسعه و جذب سرمایه گذاری در استان خوزستان تسهیل شود.

حسنوند، افتتاح پارک کوهستانی فدک به مساحت ۵۰۰ هکتار را یک گام بلند برای توسعه گردشگری اندیمشک و خوزستان عنوان کرد و افزود: فاز اول پارک کوهستانی فدک امروز به بهره‌برداری رسید.

وی، تکمیل و تجهیز پارک کوهستانی فدک و دریاچه آن، احداث پیست موتور سواری، پیست اسب دوانی و دیگر طرح‌های عمرانی و رفاهی در نظر گرفته شده برای توسعه اندیمشک را از جمله این اقدامات مهم برای توسعه گردشگری در اندیمشک دانست.

حسنوند با اشاره به در پیش بودن اعیاد خجسته رجب و شعبان، بر لزوم بهره‌گیری معنوی از این این اعیاد تاکید و تصریح کرد: خوزستان مشکلات بسیار از جمله ریزگرد و مشکلات اقتصادی دارد که باید استاندار به عنوان نماینده دولت و سایر مسئولان با برگزاری هر چه بهتر اعیاد برای لحظاتی، اسباب شادی شهروندان استان خوزستان را فراهم کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری فاز اول پارک فدک در اندیمشک تخصیص یافته است، گفت: پیش بینی انجام گرفته حاکی از حضور پنج میلیون نفری مهمانان نوروزی در شهرستان اندیمشک بوده و برای آن که شهرستان اندیمشک برای ورود مهمانان نوروزی آماده شود باید به نیازهای شهرستان بیشتر توجه کرد.

مهر