به گزارش خوزپرس از شوشتر، در این مسابقات که در دو مقطع دبستان و دبیرستان در سالن علی بن ابی طالب شهرستان بهبهان برگزار شد. دبیرستان غیردولتی آینده سازان شوشتر از بین ۱۲ تیم شرکت کننده، در رقابتی فشرده و نفس گیر مقام نائب قهرمانی را در مسابقات استانی والیبال به خود اختصاص داد. و محمدمهدی منصورنیا به مرحله کشوری این رقابتها راه یافت.

از دیگر افتخارات ورزشکاران این مدارس، کسب مقام سوم استانی دبستان آینده سازان شوشتر در مسابقات آموزشگاهی و راه یابی ابوالفضل شمالی نصب به مسابقات کشوری است.

احمدعلی فرجیان پور موسس مدارس غیر دولتی آینده سازان شوشتر، این افتخار آفرینی را به تمام دانش آموزان شهرستان به ویژه دانش آموزان مدارس آینده سازان، اولیای گرامی، کادر فنی و هیات محترم والیبال شهرستان شوشتر تبریک عرض نمود و سربلندی و موفقیت روزافزون را برای آینده سازان میهن اسلامی خواستار شد.


گفتنی است حمیدرضا مقامی، محمدمهدی منصورنیا، فرزین شفیعی زاده، عرفان نیل دار، کسرا شمسی زاده و راستین بهلول زاده در مقطع دبیرستان و ابوالفضل شمالی نصب، محمدامین احمدی، محمدرضا رضا نژادی، نوید حق پرست و آرشام شفیعی زاده در مقطع دبستان از مدارس آینده سازان شوشتر در این رقابتها شرکت داشتند.