به گزارش خوزپرس از اهواز، جواد کاظم نسب الباجی ، اظهار کرد: برنامه داریم تا در جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو بحث تعرفه‌های برق در استان خوزستان را پیگیری کنیم تا برق در خوزستان گران نشود.

وی با اشاره به مصوب شدن بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری برای بحث زیرساخت‌های برق استان و مقابله با ریزگردها در صحن علنی مجلس، افزود: بنا داریم تا از این طریق بحث تعرفه‌های برق استان را نیز دنبال کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که نمایندگان استان دارند، در جلسه‌ای که با وزیر نیرو برگزار خواهیم کرد، نسبت به هزینه‌ها و تعرفه‌های برق در خوزستان اقدام مناسب را انجام خواهیم داد.

الباجی بیان کرد: در این جلسه نمایندگان استان مستندات لازم را به آقای اردکانیان – وزیر نیرو- ارائه خواهند داد تا در خصوص هزینه‌ها و تعرفه برق مردم خوزستان چاره‌اندیشی شود و برق در خوزستان گران نشود.

وی خاطرنشان کرد: باید به صورت به ویژه به برق خوزستان و تعرفه‌های برق استان نگاه کرد. در این زمینه به دنبال آن هستیم تا تعرفه‌های برق در خوزستان گران نشود و همانطور که برای زیرساخت‌های برق و ریزگردهای استان اعتبار در نظر گرفته شد، به این مساله نیز توجه جدی شود.

به گزارش ایسنا، امروز، نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای عوارض ۸ درصدی مبلغ برق مصرفی را در بودجه ۹۷ به تصویب رساندند و بر این اساس قیمت برق در سال ۹۷ گران می‌شود.

انتهای پیام