عضو مجلس خبرگان رهبری از برخی اتفاقات در دانشگاه آزاد اسلامی انتقاد کرد.

در نامه سرگشاده ای که در اختیار پایگاه خبری جماران قرار گرفته، آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان، خطاب به علی اکبر ولایتی نوشت:

جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی رئیس محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم:

در روزهای اخیر از طریق فضای مجازی مطلع شدم، اینجانب که از طرف مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، افتخار عضویت در هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی منطقه (۶) خوزستان را داشتم، از عضویت حذف و شخص دیگری جایگزین شده است. و همین اقدام در مورد برادر گرامی آقای دکتر همایون یوسفی که یکی از شریف ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد صورت گرفته است.امروز بعد از ظهر مورخه ۱۳/۱۱/۹۶ در حاشیه مراسم فاتحه صبیه دکتر مسجدی در مسجد نور با شما دیداری داشتم، تذکرا عرض کردم در این گونه موارد که هیات امنایی حذف می شود شایسته است حداقل تشکر خشک و خالی از او به عمل آورید تا مردم استان به ویژه دانشگاهیان عزیر خیال نکنند که شخص به خاطر مشکلات اخلاقی یا مالی حذف شده و بدانند که حذف او صرفا به خاطر تصفیه حساب های سیاسی می باشد. حضرت عالی فرمودید از این عزل و نصب ها در هیات امنا خبر ندارم. عرض کردم بدتر!!! یاالعجب چگونه است شما به عنوان رئیس هیات امنای مرکزی از عزل و نصب های زیر مجموعه خودتان مطلع نیستید.

باید گفت وعلی السلام السلام… که دانشگاه آزاد اسلامی با این عریض و طویلی، از باب قحط الرجال، گرفتار شخصی شده که بر اثر کسالت و بیماری یا کثرت اشتغالات و تصدی ده ها مسئولیت دیگر، از آنچه که در زیر مجموعه مستقیم خودش صورت می گیرد، خبر ندارد. خداوند انشاالله عاقبت دانشگاه آزاد اسلامی را با این اوضاع و احوال، ختم به خیر کند. گر چه امیدی نیست و از همین الان، شواهد و نشانه های افول و ورشکستگی این دانشگاه  به خوبی مشهود و ملموس است.

احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو سابق هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ۱۳/۱۱/۹۶