به گزارش خوزپرس از اندیمشک فریدون حسنوند روز جمعه در همایش اندیمشک در مسیر توسعه در سالن ورزشی حجاب این شهر، با اشاره به لزوم همدلی و وحدت در جامعه اسلامی برای تحقق اهداف توسعه محور افزود:در شهرستان بین فرماندار، امام جمعه، نماینده و مسئولان وحدت و همدلی وجود دارد و مردم نیز پشتوانه محکم مسئولان هستند.

وی گفت:در یکی دو سال اخیر اندیمشک در بخش بهداشت و درمان، ورزش، نوسازی مدارس آموزش و پرورش، راه، برق ، آب و… با اولویت بندی شاهد تحقق گام های بزرگی بوده است.

حسنوند ادامه داد:۵۰ طرح مختلف آموزشی در سطح این شهر در حال اجرا است ضمن اینکه دهها پروژه در بخش ورزش و جوانان نیز در حال تکمیل و اجرا است و تا پایان امسال و فروردین آینده ۱۰ پروژه مهم بهداشتی و درمانی نیز بهره برداری می شود.

وی گفت:راه مازو به شهبازان و سپس به تله زنگ آغاز شده که این گام بسیار بزرگی برای دسترسی ساکنان مناطق مذکور به امکانات و تسهیل در تردد آنها است.جاده شاهزاده احمد، جاده پلاژ و دورق،و جاده کمربندی اندیمشک از دیگر طرح های در دست اقدام در اندیمشک است.

وی توسعه گردشگری را مهم دانست و افزود:به منطقه گردشگری منگره و شاهزاده احمد نگاه ویژه شده است.

حسنوند طرح های مختلف حوزه اشتغال را موجب تحول در این بخش دانست و گفت:نیروگاه های سیکل ترکیبی و نیروگاه دوم دز از مهمترین طرح هایی هستند که موجب تحول در بخش اشتغال و اقتصاد منطقه می شوند.

وی افزود:پایانه صادراتی،شیلات، کارخانه سیمان ، طرح های مرتبط با مشاغل خانگی و غیره از دیگر برنامه های محوری برای تحول در بخش اشتغال شهرستان است.

ایرنا