نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی، به منظور به روز نمودن فرصت های سرمایه گذاری دستگاه های اجرایی،  شنبه ۲۳ دی ماه، با حضور کارشناسان اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.
به گزارش خوزپرس وبه نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، نشان می دهد که فرصت های معرفی شده توسط دستگاه های اجرایی، با توجه به تغییرات شرایط اقتصادی نظیر تغییر نرخ ارز، باید به¬روز رسانی و در مواردی حذف شوند.
در مرحله بعد، با هماهنگی و همکاری استانداری خوزستان، جلساتی با تمامی دستگاه های اجرایی و شرکت های تحت حوزه سرمایه گذاری برگزار می شود که در آن، بررسی فرصت های سرمایه گذاری دستگاه ها در دستور کار قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش، همه ی فرصت های سرمایه گذاری اداره کل راه و شهرسازی استان (۴ فرصت)، به قوت خود باقی مانده و حذف نمی شوند و این فرصت ها در جلسه ای تخصصی با شرکت مشاور، از نظر شرایط مالی، مکانی و سایر ملاحظات لازم به¬روز رسانی می شوند.
با بررسی و تبادل نظر بین نمایندگان دستگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و کارشناسان مرکز خدمات سرمایه گذاری، هشت فرصت از  ۳۹ فرصت سازمان صنعت، معدن و تجارت حذف شدند؛ این فرصت ها شامل؛ تولید باتری خودرو، پالت های پلاستیکی، سیستم ضد قفل، ظروف یک بار مصرف گیاهی، کاغذ تیشو، لامپ کم مصرف، مقوای دوبلکس و تهیه کیتین از ضایعات میگو بودند.
قرار است طبق تقویم تعیین شده، فرصت های سرمایه گذاری سایر دستگاه های اجرایی استان نیز در نشست های بعدی با کارشناسان مرکز خدمات سرمایه گذاری استان خوزستان پالایش و به روز رسانی شوند.