نماینده حقوقی UCMAS IRAN در خوزستان گفت: از مسئولان که حمایت های بی دریغشان باعث توسعه UCMAS در خوزستان شده است تقدیر می کنم.

به گزارش خبرنگار خوز پرس، شادی لدنی در پیامی از مسئولان آموزش پرورش بویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تقی زاده، بلدی مسئول مشارکتهای مردمی این اداره ، موسوی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک، ساکی مسئول مشارکتهای این ناحیه، دکتر رئیسی رئیس آموزش و پرورش ناحیه۲ که با حمایتهایشان همواره همراه سیستم اموزشیUCMAS خوزستان در این مسیر موفقیت بودند، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ دانش آموزان شایان بهاری پور مقام دوم جهان در سطح ADVANCE، درسا کلانتر هرمزی مقام دوم جهان در سطح INTER B و دینا بو معرف مقام دوم جهان در سطح ELEMENTARY A، در بیست و دومین مسابقات جهانی محاسبات ذهنی UCMAS که در گنتینگ مالزی برگزار شد ، مقام دوم جهان را بین ۳۵ کشور و ۲۲۰۰ دانش آموز شرکت کننده کسب کردند. دانش آموزان با پشتکار و موفق سیستم در هر دوره شناسایی و برای دعوت به تیم مسابقات به کلاسهای ویژه ای ملحق می شوند که در این کلاسها بالاتر از سطح کلاس و سرعت و تسلط بالاتری محاسبات ریاضی دنبال می شود. این دانش اموزان قادرند به ۲۰۰ سوال ریاضی در ۸ دقیقه پاسخ دهند.

یوسی مس یک سیستم آموزشی در محاسبات ذهنی است که ابتدا دانش آموزان یاد می گیرند محاسبات ابتدایی ریاضی را از طریق چرتکه به انجام برسانند. پس از چند ترم کار کردن و فعال شدن حافظه تصویری، این دانش اموزان قادر خواهند بود محاسبات پیشرفته تر را ذهنی انجام دهند. دانش اموختگان این سیستم ۶ تا ۱۳ ساله می باشند.