به گزارش خوزپرس از اهواز، صادق حقیقی پور ظهر امروز در آئین افتتاح آزمایشگاه امور کیفی شهرستان امیدیه اظهار کرد: آزمایشگاه امور کیفی شهرستان امیدیه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان برای ارتقای خدمات مطلوب به این شهرستان، افتتاح شده است.

وی افزود: در این آزمایشگاه جدیدترین دستگاه های کدورت سنج، هدایت سنج، آب مقطر گیری، میکروسکوپ مدرن، کلونی کانتر، انکوباتور، آون، هود آزمایشگاهی و اتوکلاو غیره موجود است و بروزترین روش های آزمایش های باکتریولوژیکی انجام می شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به مهمترین اولویت شرکت بیان کرد: خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب است و یکی از مهمترین اولویت ما تامین بهداشت آب آشامیدنی برای شهروندان است.

وی تصریح کرد: محور اصلی فعالیت های شرکت آبفا خوزستان، دستیابی به افزایش کیفیت مطلوب آب و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

حقیقی پور در پایان عنوان کرد: کیفیت آب برای ما حیاتی است و راه اندازی چنین آزمایشگاه هایی در تمام استان خوزستان، در دستور کار است.

به گزارش خوزپرس، در حال حاضر ١٧ آزمایشگاه کنترل کیفی فیزیکی و شیمایی، میکروبیولوژی و بیولوژی در استان خوزستان فعال و تحت نظارت شرکت آبفا خوزستان بر بهداشت و کیفیت آب شبکه توزیع آب شهری این شرکت نظارت دارند.