مدیر کل اموراقتصادی ودارایی خوزستان بیان کرد: در راستای تکریم و خدمات رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ستاد مردمی اربعین حسینی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی، روزانه در مرز چذابه دو هزار پرس غذای گرم،  بین زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام توزیع می کند.

به گزارش خوز پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، مسعود صدری اظهار کرد: پس از تشکیل ستاد مردمی اربعین حسینی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی در مرزهای خروج زوار اربعین به عراق، این اداره کل نیز مانند سال های قبل، به نمایندگی از وزارت متبوع، با همکاری جمعی از جوانان مسجد حضرت مهدی (عج) در اهواز، از روز ۳۰ مهرماه مقدمات لازم را به منظور برپایی موکب خدمت رسانی به زوار در مرز چذابه فراهم کرد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به زوار در ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت امور اقتصادی و دارایی از ۶ آبان ماه شروع شده است و تا ۲۰ آبان ادامه می یابد، افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر و منسجم تر در این ستاد، مدیران ارشد این اداره کل، روزانه در ستاد مستقر می شوند و شخصا خدمات رسانی به زائرین را رصد می کنند.

مدیر کل اموراقتصادی ودارایی خوزستان عنوان کرد: این ستاد به وسعت ۶۵۰ متر مریع، مشتمل بر۳۰۰ متر برای اسکان و استراحت برادران تحت عنوان حسینیه و ۲۰۰ متر مربع برای بانوان زایر با عنوان زینبیه است.

صدری گفت: علاوه بر اسکان، سایر خدماتی که در این ستاد، به شکل روزانه به زوار عبارتند از: پخت و توزیع روزانه دو هزار پرس غذای گرم همراه با نان تازه پخت، چای و سایر دمنوش های محلی و میوه و وتوزیع اقلام فرهنگی و برپایی نماز جماعت ارائه می شود.