به گزارش خوزپرس از دزفول، بدیهی است هر مدیری در هر رده و جایگاهی دارای مخالف و موافقانی است اما ‌چه خوب است که این مخالفت ها و موافقت ها بر اساس مصالح شهر، کشور و یا آن منطقه باشد.
از زمان روی کار آمدن حبیب اله آصفی در راس فرمانداری دزفول زنگ آهنگ مخالفت ها به صدا درآمد.  مخالفت هایی که برخی بخاطر حب و بغض ریاست بود و برخی نیز که منافع خود را در خطر می دیدند از همان آغاز ، ساز مخالف را کوک کردند چرا که کارنامه و سوابق درخشان مهندس آصفی برای این گروه که منافعشان در عقب ماندگی شهر بود یک ترس بزرگ محسوب می شد.
اما فرماندار بهبهانی دزفول از همان آغاز کار ثابت کرد که مرد میدان است و آمده تا با دفاع همه جانبه از تمامیت دزفول ،،ظرفیت هایی را که در تمام این سالها بخاطر کم تدبیری هابلااستفاده مانده بود شکوفا کند.
در این راه تهمت های واهی ، سنگ اندازی ها و کارشکنی های عده ای منفعت طلب که گاه کارشکنی خود را تا مرکز کشور می بردند هرروز بیش از پیش نمایان می شد اما در این میان بوی توسعه یافتگی و پیشرفت دزفول در تمام حوزه ها از جمله حوزه هایی همچون صنعت و به طبع آن اشتغالزایی نیز جلوه بیشتری به خود گرفته بود.
دزفول با درایت و مدیریت حرفه ای گرایانه ی آصفی و مجموعه اش از انزوا در امده بود و هرروز شاهد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اجرا و احداث پروژه های عظیمی بود که عظمتشان برای خیلی ها قابل هضم نبود.
اما زمانی که فازهایی از فولاد دزفول افتتاح شد و این کارخانه اکنون با علم روز دنیا در حال تولیدوصادرات تولیدات خود است ثابت شد که آصفی شاید بسیار بهتر از یک دزفولی توانسته ظرفیت های دزفول و حق و حقوقش را بشناسد.
کار به اینجا ختم نشد و تلاش برای جذب سرمایه های کلان و اجرای طرح های عظیم بیش از پیش قوت گرفت تاجایی که از مدتها پیش اخبار احداث طرح هایی همچون پالایشگاه ، نیروگاه ، کارخانه قند، پایانه صادراتی،تولید ماهیان خاویاری ،بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی  و ده ها طرح دیگر باز هم دزفول را در صدر حوزه صنعت استان قرار داد پروژه هایی که هرچنددرتمام این سالها خیلی هایشان تا مرحله آغازعملیات نیز پیش می رفتند اما سنگ اندازی ها هربار به شکل های مختلف مانع ازاین کار می شد. اما نه تنها امید و انگیزه مجموعه فرمانداری و به ویژه فرماندار کارکشته آن سلب نشد بلکه با همت و تداوم مسیر در مدتهای اخیر نیز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ده ها واحد صنعتی و تولیدی و کارگاه های کوچک و بزرگ در شهرستان بوده ایم که شاید اگر مدارا و تسهیل موانع توسط فرمانداری نبود اکنون هیچ کدام از آنها به بار نمی نشست.
پیشرفت در حوزه صنعت و تبدیل شدن دزفول به قطب صنعت استان به اذعان استاندار و بسیاری از مسئولان کشوری ، توسعه و توجه ویژه به رفع مشکلات بخش کشاورزی با افتتاح طرح هایی همچون گمرک ، افزایش صادرات محصولات دزفول به کشورهای خارجی ، پیشرفت در زمینه باغات و جنگل ها ، رفع تصرف بخش قابل توجهی از زمین های دزفول از چنگال زمین خواران، توجه ویژه به محرومیت زدایی و شکوفایی ظرفیت های بخش های محروم شهرستان از جمله سردشت و شهیون ، توجه اساسی به حوزه درمان و بهداشت و در نهایت جذب بیش از ۲۴ هزار میلیاردتومان سرمایه بخش خصوصی در قالب پروژه های کوچک و بزرگ که به اذعان بسیاری در سطح کشور کم نظیر است، تنها بخش کوچکی از تلاش همت وار مرد بهبهانی دزفول بود. فرمانداری که گاه آنچنان در جلسات و سخنرانی هایش به معرفی ظرفیت های بیشمار دزفول و دعوت سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان می پرداخت که از سوی عده ای به شراکت با سرمایه گذاران نیز متهم شد اما قطعا قطار توسعه دزفول در حال حرکت است که این چنین از سوی عده ای در حال سنگ خوردن است.
حال اما در چند روز اخیر یعنی درست در روزهایی که شاهد به بار نشستن بسیاری از این سرمایه گذاری ها همچون کلنگ زنی نیروگاه ۹۲۰ مگاواتی دزفول بعنوان اولین نیروگاه خوزستان که باسرمایه گزاری خارجی در حال احداث است می باشیم ، شاهد جوسازی هایی رسانه ای از جانب عده ای هستیم که گویا سنگ بنای رسانه اشان بر اساس مخالفت با مصالح و منافع شهر است.  در این میان علاوه بر سایتهایی که از همان ابتدا منافعشان در تخریب مجموعه فرمانداری و بی ارزش نشان دادن اقدامات صورت گرفته است، یکی دیگر از سایت هانیز بنای جوسازی و تشویش اذهان عمومی را بر اساس منافع فامیلی خود گذاشته است.
این سایت که متعلق به یکی از مسئولین پیشین استان است اکنون که موقعیت را مناسب دیده با مطرح کردن این ادعا که مردم و بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی دزفول خواهان روی کارامدن این شخص  بعنوان فرماندار بومی در راس فرمانداری دزفول هستند در صدد است تا شاید بتواند در این اوضاع که خبر تغییربرخی فرمانداران به گوش می رسد با زمینه سازی و تبلیغات سو، شرایط را بر اساس منافع خود پیش ببرد و کاررا تاجایی پیش برده که با انتشار مطالب متعدد و یکسان به طور قطع خبر از رفتن آصفی و احتمال حضور این شخص می دهد این در حالی است که شخص فرماندار و حتی استاندار خوزستان نیز تاکنون در این خصوص صحبتی مطرح نکرده اند که این امر نشان از بد اخلاقی این رسانه دارد که تاکنون در موارد دیگری نیز شاهد آن بوده ایم .
با تمام این تفاسیر اما استاندار جوان و پر تلاش خوزستان نیز در این مدت ثابت کرده که هیچ گاه در تصمیمات اسیر جو سازی های رسانه ای و شخصی عده ای نشده و بر مدار عقل و منطق تصمیم گیری می نماید.
حال امید داریم استاندار خوزستان با توجه به سرعت گرفتن قطار توسعه دزفول به آرامش هر چه بیشتر شهرستان دزفول کمک کرده و با ثبات مدیریت در راس فرمانداری دزفول در راستای تداوم طرح های توسعه و پیشرفت این شهر کمک کند چرا که استاندار قطعا بیشتر از هر کسی می داند که این سرمایه ها و پروژه ها به راحتی حاصل نشده که حال با تغییر در مجموعه فرمانداری بخواهد همه این تلاش هارا به گونه ای بی خروجی و نیمه کاره باقی بگذارد.