حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: شهروندان خونگرم و مهمان‌نواز شهرستان یک هزار شهید اندیمشک امسال نیز همچون سال‌های گذشته آماده میزبانی از خیل عظیم و میلیونی زائرین اربعین حسینی (ع) هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان اندیمشک یکپارچه تبدیل به موکب می‌شود افزود: تمامی امکانات مردمی و دولتی در خدمت زوار حضرت اباعبدالله حسین (ع) خواهد بود و از روزهای گذشته موکب‌ها در حال تجهیز هستند و طی ۲ تا ۳ روز آینده مواکب آماده پذیرایی از زوار ایرانی و غیر ایرانی هستند.
مسؤول فرهنگی موکب هیات ابوالفضلی اندیمشک گفت: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک در مسیر پایانه‌های اصلی و مهم خروجی کشور به مقصد کشور عراق قرار دارد پیش‌بینی می‌کنیم امسال تعداد بیشتری از زائرین اباعبدالله حسین (ع) در مسیر تشرف به زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا وارد شهرستان شوند.
وی تصریح کرد: مردم و مسؤولین با افتخار  و با تمام نیرو و امکانات در امر استقبال، پذیرایی، اسکان و بدرقه زائرین حضور فعال داشته و از آنجایی که امکانات ادارات و نهادها محدود است مردم عزیز با شور و اشتیاق جهت پذیرایی و اسکان زوار در منازل خود لحظه‌شماری می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین‌پور با اشاره به حجم بالای زائرین حسینی (ع) در شهرستان اندیمشک خواستار توجه ویژه مسؤولین استانی و کشوری در جهت تأمین امکانات، تغذیه و اسکان شد و عنوان کرد: مسؤولین استانی و کشوری با توجه به مسیر طولانی رفت‌وبرگشت باید توجه ویژه‌ای به شهرستان اندیمشک کرده و از هیچ کمکی فرو گذار نکنند.
وی در پایان گفت: بر اساس تجارب سال‌های گذشته و کثرت زوار ایرانی و غیر ایرانی از عموم مردم متدین و عاشق اهل‌بیت (ع) درخواست می‌کنیم نذورات و اعانات مالی و غیرمالی خود را به مواکب و محل‌هایی که از سوی مسئولان اعلام می‌شود تحویل دهند.