هدایت اله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: شهرستان اندیمشک یکی از شهرهای مهم استان در تولید محصولات کشاورزی بوده و از این روی با توجه به مرغوبیت خاک اراضی کشاورزی اندیمشک و نیز شرایط مطلوب آب و هوایی در فصل پاییز و زمستان امکان کاشت سبزی و صیفی در فصل پاییز در اراضی کشاورزی اندیمشک امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به کاشت انواع صیفی غده‌ای، میوه‌ای و برگی در اراضی کشاورزی اندیمشک افزود: پیاز، هویج، کاهو و انواع سبزی خورشتی از محصولات مهم کشت پاییزی همواره در شهرستان اندیمشک به شمار آمده است.

  رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک از تولید و تأمین محصولات سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی در اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یک هزار و ۹۴۸ هکتار سیب‌زمینی، ۸۰۰ هکتار پیاز، ۴۰۰ هکتار گوجه‌فرنگی، ۷۰ هکتار باقلا، ۱۰ هکتار یونجه، ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار چغندرقند توسط دهقان‌های اندیمشک در فصل پاییز کشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۳۶۰ هکتار اراضی کشاورزی اندیمشک به کاشت انواع سبزی و صیفی اختصاص داده شد بیان کرد: شهرستان اندیمشک یکی از مهم‌ترین شهرهای شمال استان در تولید و صادرات محصول به شهرهای دیگر، استان‌ها و نیز کشورهای عراق و روسیه به شمار می‌رود.

موسوی با بیان پیش‌بینی برداشت روزانه ۲۲ هزار تن انواع محصول صیفی و سبزی در اندیمشک گفت: اداره جهاد کشاورزی اندیمشک و فرماندار اندیمشک آماده حمایت از تولید کنندگان در جهت صادرات محصولات خود بوده و در این زمینه مجموعه جهاد کشاورزی آماده همکاری است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک در پایان از آغاز کاشت سبزی و صیفی پاییزی در اراضی اندیمشک خبر داد و گفت:  هزار و ۳۶۰ هکتار اراضی کشاورزی اندیمشک به کاشت انواع سبزی و صیفی اختصاص داده شده و از کشاورزان خواست در صورت تمایل به کاشت بیش از حجم مشخص شده در اراضی اندیمشک برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی مراتب را به کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک اطلاع دهند.